Ben op zoek naar een kleine auto. Welke raden jullie mij aan! En wat zijn de voor en nadelen van de auto die je aanraad

Auto

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Misschien is het handig om even aan te geven wat je budget ongeveer is, want een Toyota Starlet staat bekend als auto die op latere leeftijd ook nog goed voldoet en qua onderhoud moet ik uit ervaring zeggen dat ik de afgelopen 5 jaar geen extreem grote reparaties heb gehad met die van mij ( bouwjaar 1994 ). Maar als je geld hebt voor een hele nieuwe is dat mogelijk niet wat je zoekt.

Nieuw? Polo blue motion

Twingo

Japanse auto's scoren op diverse testen erg goed. Bijv. ANWB en TUV. Veel en vooral storingsvrije auto voor je geld. Vaak is het design niet state of the art, maar smaken verschillen. Honda steekt duidelijk boven alle Japanse en europese merken uit. Autoweek heeft een site met gratis tests en data zoals verbruik, opties en specificaties! Ook is er elk jaar een koopgids en de tevredenheidstrofee! Succes met je zoektocht !

Fiat punto

Mini Cooper.

Fiat panda Fort K VW Polo of golf

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100