Kan je ook een vraag eeuwig open laten?

Zodat niet steeds dezelfde vraag wordt gesteld.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

Nee, maximaal 14 dagen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als dezelfde vraag nog een keer wordt gesteld, dan is dat tegen de richtlijnen. Bij melding zal de vraag dan verwijderd worden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
En al laat je hem open staan, dan nog zullen dezelfde vragen gesteld worden, omdat de "open" vraag niet meer zichtbaar is op de eerste pagina.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
neen, alhoewel er in het reeële leven vragen zijn zonder antwoorden en open tot in de eeuwigheid!!!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zou me wel een nuttige functie lijken. Ik zou best vragen willen beantwoorden die 5 antwoorden heeft, maar nog geen voldoende goede.
Ilse Media is wel bezig met een functie in te bouwen om vragen opnieuw onder de aandacht te brengen.