Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mag ik 1 op 1 zijn met dochter die ik 1 x in de week zie bij jeugdzorg?

Altijd mensen van de jeugdzorg erbij als ik mijn dochter van 6 jaar bezoeken waarom is dat? en is dat verplicht?

11 maanden geleden
ronron1212
11 maanden geleden
Is er dan geen gerechtelijk besluit dat dat bepaald er moet iets aan de hand zijn vraag het anders even aan jeugdzorg
Ritsuka
11 maanden geleden
Wij kennen de situatie niet, dat moet je met jeugdzorg overleggen
Edraket
11 maanden geleden
Je moet dit niet zien als een aanval op jou als persoon.
Dit is waarschijnlijk een algemene maatregel die voor iedere bezoeker geldt. Begrijpelijk is dat voor de veilheid van een kind alles moet wijken. Er is al te veel gebeurd.
Thecis
11 maanden geleden
Jeugdzorg wordt niet zomaar ingeschakeld. Kennelijk is er een trigger geweest voor Jeugdzorg om de regeling als zodanig te hanteren (ik weet niet of het terecht is, maar daar gaat het niet om nu). Je kan hier niet zomaar van afwijken, althans niet zonder consequenties. Overleg alles met de begeleider en met de moeder. Die zal daar ook inspraak in hebben (ook weer, ik weet niet of dat terecht is).
Debster
9 maanden geleden
Zou je eerst een keer kunnn uit leggen wat er allemaal is gebeurt want ik dat vanaf mijn 2 jaar tt 18 op op jeugd zof iedereen is ander wij kennen u situatie niet en je liever niet dat iedereeej maf je mij altijd prive sturen

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing