hoe zeg ik het hem zonder hem te kwetsen?

ik was gister met een jongen op msn en we hadden afgesproken vandaag, maar ik vind hem niet eens knap, hij wilt te veel(hij ging met zn hand in mn broek) en hij kan echt niet zoenen, ik wil ook niks met hem maar hoe zeg ik dat zonder hem te kwetsen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.8K
Kimath
13 jaar geleden
op een eerste date al met zn hand in je broek? zo, die wil snel gaan..
Gewoon duidelijk zijn, je wilt veels te snel en ik vind je niet leuk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
okee allemaal bedankt ik hb t gezegd en heb hem ook geblokt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hém kwetsen? Goed dat je het gezegd hebt en hem geblokt, een jongen die zomaar zonder toestemming zijn hand in je broek steekt, mag blij zijn als je geen aangifte doet!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Had je op dat moment ook die broek aan? En was het een onder of een boven?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoe oud is hij eigenlijk?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar, als hij wél knap was, dan zou hij wel met zn hand in je broek mogen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@kimy37, "okee allemaal bedankt ik hb t gezegd en heb hem ook geblokt" oke, sluiten die vraag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wow, how shallow.....

Het beste antwoord

'Haal die hand uit m'n broek en zoenen kun je ook al niet'.

Nee hoor, gewoon zeggen dat hij je type niet is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (19)

Gewoon eerlijk zijn. Hoe langer je er mee wacht en doet alsof je hem wel iets vind, hoe moeilijker het wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thnkyouu
Je zegt hem gewoon op een rustige manier dat je niks met hem wilt. Dat is je goed recht. Dat hij zich daarna misschien gekwetst voelt zegt meer over hem dan over jou. Je kunt nl. niet altijd voorkomen dat iemand zich gekwetst voelt. Je gekwetst VOELEN is wat anders dan gekwetst ZIJN. Als je rustig en beleefd blijft HOEFT niemand zich gekwetst te voelen.

Toegevoegd na 2 minuten:
PS: ik vind persoonlijk een hand in je broek bij een eerste ontmoeting VEEL te ver gaan. Het is ongepast en respectloos. Dat zou ik sowieso niet accepteren!

Toegevoegd na 3 minuten:
En dan hoef je echt niet rustig en beleefd te blijven, maak je dan maar niet druk om zijn gevoel maar kom voor jezelf op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
okee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
idd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wel opkomen voor jezelf hoor, sommige typetjes hebben behoefte aan HEEL veel duidelijkheid! :)
Je moet je grenzen leren stellen als hij na 1 keer msn en de dag erna wat wel erg snel is met zijn hand in je broek gaat is dat niet goed dan moet jij zeggen dat wil ik niet . Voortaan maar iets langer de tijd nemen om de jongen te leren kennen want jij wordt op deze manier gekwetst . Dus zeg tegen hem sorry jongen ik ben niet wat je zoekt en rot op uit mijn leven val een ander maar lastig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hem zeggen dat je hem aardig vind maar verder niet en ook niet te verwachten als je gister die afspraak via msn heb gemaakt dan kun je hem dit ook via msn vertellen,,zeg zelf wie kwets wie hij zat toch ook al heel snel met zijn hand in zijn broek baah en dat bij de je eerste afspraakje met hem gelijk stoppen met hem meid
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
idd
Het belangrijkste is dat je duidelijk bent. Dat hebben mannen/jongens nodig. Zolang als je het met zachte handjes blijft aanpakken zal hij je uitingen niet serieus nemen en zichzelf wijs maken dat je het toch niet zo erg vindt of eigenlijk wel leuk vindt maar verlegen of onzeker bent enz. Mannen hebben duidelijkheid nodig en hoe harder die aankomt hoe beter ze het begrijpen.
Niet dat je hem nu perse moet kwetsen, maar geef hem duidelijkheid en je bent er vanaf.
Je zou hem kunnen zeggen dat je met hem wilde afspreken uit vriendschap en niet omdat je iets van hem wilt . Dat je hem als persoon aardig vindt en dat je verder geen seksuele aantrekkingskracht bij hem hebt en dat je dat nu nog zekerder weet daar je tijdens zijn aanraking en kussen geen positieve gevoelens kreeg maar voor jezelf de duidelijkheid dat je je niet op die manier tot hem aangetrokken voelt.
Als je dat moeilijk vindt kun je hem ook zeggen dat je verliefd bent op iemand anders.
Zeg geen dingen als dat je NU nog niet toe bent aan een relatie. Dan zal hij denken dat het iets tijdelijks is en de hoop houden dat hij je wel op andere gedachten kunt brengen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jaa idd
zeg hem dat voor jou niet de gewoonte is om op een afspraakje niet meteen meer te delen dan interesse en een ander idee hebt bij 'gezelligheid' en dat jij hier persoonlijk moeite hebt met zijn directe doelgerichte manier van doen.
an natuurlijk dat het niet aan hem ligt (spaar het tere haastige zieltje... :OP) en dat je daarom vind (niet denkt!!!!) dat jullie niet bij elkaar passen.
vriendschap okay, maar meer dan dat niet.

en klaar weer! :)

succes !!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
okee
Pas op met wat je doet met MSN contacten. Je weet nooit wat voor iemand je aan de lijn hebt. Het kunnen ook loverboys zijn.
Er zijn ook al genoeg gevallen van verkrachting in zo'n situatie.
Als je zo'n afspraak hebt is het echt wijs om iemand mee te nemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hea ja had ik nog niet bedacht..
Zegge dat je lesbi bent, maar das nie goed voor je reputatie natuurlijk, ikzelf zou zeggen dat je niet zo lang een crush had en da je er nog nie aan toe bent
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat je op MSM een ander bent tegengekomen. Iemand die z'n handen wel thuishoudt. Mocht hij hierop reageren, dan kan je altijd nog z'n beperkte zoenkwaliteiten noemen.

Als eerder beschreven. Beetje uitkijken op MSN. Leuke jongens ontmoeten op leuke plekken meisjes. De creapies en loosers zitten meestal op MSM.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eerlijkheid duurt het langst. Waarom erover liegen, vertellen dat je bij nader inzien jezelf vergist hebt en eigenlijk spijt hebt dat je je hebt laten gaan omdat je in feite helemaal niet verliefd bent....is toch veel beter dan doen of je weer een nieuw msn-vriendje hebt, die jongen zal wel denken.......???
Als hij gelijk al zo ruw is weet niet of hij dan wel oke is!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kwetsen doe je door smoesjes te verzinnen om onder de waarheid uit te komen. Plaats jezelf in de schoenen van die jongen en vraag je af hoe jij het zou willen horen. Jij zal waarschijnlijk op een eerlijke manier willen horen waarom hij je zou dumpen. Vertel gewoon dat je je bij nader inzien in het eerste afspraakje afgeknapt bent op het feit dat jij je hebt laten gaan toen hij in je broek kroop met zijn hand en dat je nu achteraf het 2e afspraakje niet ziet zitten. Als hij het goed met je voorhad accepteert hij dit en accepteert hij dit niet weet je zeker dat jij de goede keuze hebt gemaakt en ermee bent gekapt. Dan was hij niet erg serieus
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ten eerste heeft zijn hand niks te zoeken in je broek tijdens een eerste date, zeker niet als jullie elkaar via msn kennen. ten tweede, dat ie niet kan zoenen is geen ramp. het zal een puber zijn van rond de 16-17, tijd zat om het zoenen nog te leren...

en wat betreft knap zijn, daar ga je anders naar kijken als je wat ouder bent. nou droom je waarschijnlijk van een "lekkere jonguh met sixpack", maar als je volwassen wordt dan zul je zien dat andere dingen belangrijk zijn.

hoe dan ook, dit klinkt niet als een leuke jongen, dus bel hem op en vertel hem dat het gewoon niet is wat je had verwacht en dat je de "relatie" wilt stoppen. klaar!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hij is 14 ik 13 enja ik droom van sixpack :hearteyes: xd
Volgens mij heeft hij met zijn brutale optreden jou al teveel gekwetst.
Confronteer hem met het feit dat hij in feite met dit optreden al voor verkrachting gepakt kan worden.
Jij geeft aan dat hij te veel wil. DAT is een goed argument om met hem te stoppen en hem DAT te vertellen.
Je doet er zelf goed aan je grenzen meteen als dingen gebeuren , aan te geven. Je bent GEEN stoeipop
maar een te respecteren mens!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet het gewoon zeggen, anders denkt die jongen dat je hem echt wilt maar dat is dus niet zo neem ik aan.
Je moet nooit een relatie hebben met iemand die jij niet ziet staan, dus je moet het hem eerlijk zeggen. Hij zal er vast begrip voor hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar het op neer komt is dat hij voor jou veel te hard van stapel loopt en je kunt aan hem aangeven dat jij dit niet wilt en daarom afziet van verder contact. Schrijf je bericht altijd in de ik-vorm zoals:
-"Ik merkte dat je gisteren voor mij veel te hard van stapel ging. Ik voelde me daardoor gekwetst en ben geschrokken . Ik wil op een andere manier een relatie beginnen en kies ervoor om dat niet met jou te doen".

Hoe hij erop reageert dat is dan voor zijn rekening en reageer er niet op. Jij hebt de punt gezet en laat dat hem duidelijk zijn.
Veel wijsheid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Msn hem.
Type: "Je bent mijn type niet. Sorry"

Gewoon eerlijk zijn en er niet omheen draaien.
Hij is waarschijnlijk alleen maar uit op sex.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zegt dat je geen intresse heb in een relatie of iets wat daar op lijkt . blijf naar jezelf luisteren en kom voor jezelf op
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zeg het hem gewoon, anders maak je het jezelf moeilijk. wat in jouw broek zit is van jou toch? Dat doet ie de volgende keer zo weer. Houdt hij dan rekening met jou?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon zeggen. stel je het uit en zeg je het een maand later pas dan is dat erger. Trouwens het ziet er naar uit dat hij met jou ook niet echt rekening houdt. Garantie iemand niet te kwetsen kun je nooit krijgen. Garantie jezelf te kwetsen wel, door willens en wetens de verkeerde beslissing te nemen. Je weet in dit geval welke de juiste is. Neem hem ( die beslissing dan he ;-)
Baseer een relatie met iemand niet op hoe hij kan zoenen, want dan blijf je de verkeerde tegen het lijf lopen...