hoe verlaat ik mijn partner?

3 jaar samenwonend maar hij is gestopt met drugs en sigarretten en is heel agressief tegenover mij voor het minste. Heb al verschillende keren proberen praten voor oplossingen te zoeken maar geen avances want ik overdrijf! Ja hij heeft me al gestaan staat ook vaak te dreigen om me buiten te zetten en weet dat ik bang van hem ben! Ik hang natuurlijk van hem af omop mijn werk te geraken....iemand tips?

Weet jij het antwoord?

/2500

Vooral dat laatste is zorgelijk: Ik hang natuurlijk van hem af omop mijn werk te geraken…. Hoezo is dat natuurlijk? Daar zul je als eerste wat aan moeten doen! Zorgen dat je zelfstandig wordt en zelfstandig naar je werk kan en alle dingen zonder hem kan. Van wie is de woning? Van hem? Ga dan snel op zoek naar eigen woonruimte. Ben je al bij de gemeente geweest? Kun je ergens terecht voor overnachtingen? Kun je ergens je spullen opslaan? Het verbreken van een relatie... dat is vaak ook niet makkelijk. En al helemaal niet als je er vrij zeker van bent dat dat niet is wat de ander wil. Lees hier verder: http://www.relatiegedoe.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=117&Itemid=115

Als praten echt niet helpt, is het inderdaad veel beter uit elkaar te gaan. Op welke wijze dan ook. Ga desnoods terug naar je ouders en ga vanaf daar eigen woonruimte zoeken en zorg er ook voor dat je zelf over vervoer beschikt om op je werk te geraken. Fiets, brommer, auto of openbaar vervoer. Een andere mogelijkheid is dat hij weg gaat..dat hij b.v. opgenomen wordt in een afkickcentrum. Dit om zijn agressie door deskundigen te laten behandelen. Normaal gesproken kan hij niet tegen zijn zin worden opgenomen..maar in jullie situatie vormt hij een gevaar voor jou. En in dàt geval kun je hem wèl tegen zijn zin (via huisarts en psychiater) laten opnemen. Ik wens je in elk geval veel sterkte toe, want gemakkelijk zul je het zeker niet hebben. Groet, Ton

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100