hoe verlaat ik mijn partner?

3 jaar samenwonend maar hij is gestopt met drugs en sigarretten en is heel agressief tegenover mij voor het minste. Heb al verschillende keren proberen praten voor oplossingen te zoeken maar geen avances want ik overdrijf! Ja hij heeft me al gestaan staat ook vaak te dreigen om me buiten te zetten en weet dat ik bang van hem ben! Ik hang natuurlijk van hem af omop mijn werk te geraken....iemand tips?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
ronron1212
11 jaar geleden
hoezo hang natuur van hem af op werk te geraken?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
www.huiselijkgeweldnoordkennemerland.nl/watishgPartner.php
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een fiets kopen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als hij nu agressief is tegen jou, omdat hij aan het afkicken is, kun je misschien inderdaad beter een tijdje uit de buurt blijven en als hij er echt van af is, is hij misschien wel een beter mens geworden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dag Lesly, is er iemand bij wie je je thuis voelt? een vriendin? familie? Naast alle praktische zaken heb je die hard nodig, om je gevoelens te kunnen delen. Als je een relatie verbreekt, of tijdelijk onderbreekt, in beide gevallen komt er heel veel en soms heel onverwacht op je af. Ik zou daar contact mee zoeken. Sterkte Diny

Antwoorden (2)

Vooral dat laatste is zorgelijk:
Ik hang natuurlijk van hem af omop mijn werk te geraken….

Hoezo is dat natuurlijk?
Daar zul je als eerste wat aan moeten doen!
Zorgen dat je zelfstandig wordt en zelfstandig naar je werk kan en alle dingen
zonder hem kan.
Van wie is de woning?
Van hem?
Ga dan snel op zoek naar eigen woonruimte. Ben je al bij de gemeente geweest?
Kun je ergens terecht voor overnachtingen? Kun je ergens je spullen opslaan?

Het verbreken van een relatie... dat is vaak ook niet makkelijk. En al helemaal niet als je er vrij zeker van bent dat dat niet is wat de ander wil.
Lees hier verder:
http://www.relatiegedoe.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=117&Itemid=115
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je tips ja de woning staat op zijn naam ik ga zo snel mogelijk mijn rijbewijs proberen halen waarnaar heb ik nog geen geld genoeg voor voor de rijlessen ik ga volhouden en als ik weg kan met misschien hulp van vrienden dan kan ik weg
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan neem je toch het ov...? Wachten op je rijbewijs os echt geen reden om. In deze situatie tr blijven. Waar een wil is is een weg
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Fiets? Brommer?
Kamer zoeken in de buurt van je werk?
Als praten echt niet helpt, is het inderdaad veel beter uit elkaar te gaan. Op welke wijze dan ook.

Ga desnoods terug naar je ouders en ga vanaf daar eigen woonruimte zoeken en zorg er ook voor dat je zelf over vervoer beschikt om op je werk te geraken. Fiets, brommer, auto of openbaar vervoer.

Een andere mogelijkheid is dat hij weg gaat..dat hij b.v. opgenomen wordt in een afkickcentrum. Dit om zijn agressie door deskundigen te laten behandelen.

Normaal gesproken kan hij niet tegen zijn zin worden opgenomen..maar in jullie situatie vormt hij een gevaar voor jou. En in dàt geval kun je hem wèl tegen zijn zin (via huisarts en psychiater) laten opnemen.

Ik wens je in elk geval veel sterkte toe, want gemakkelijk zul je het zeker niet hebben.

Groet,

Ton