Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Met welke kostenposten moet ik rekening houden voor een kind in de periode 13 t/m 19 jaar? En hoeveel geld gaat daar dan in zitten per kostenpost?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
746

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Op de site van het Nibud vind je gegevens over gemiddelde kosten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ligt er aan of het kind geheel of gedeeltelijk naar school gaat, werkt of werkloos is.... Het ligt er ook aan wat er betaald moet worden en wat jij kunt betalen. (Indien je als voorbeeld de post kleding neemt: merkkleding of kleding uit winkels als Zeeman en Wibra, scheelt heel wat euros....) Verder natuurlijk de leeftijd. De kostenposten van een 13-jarige ziet er anders uit dan van een 19-jarige.

Kostenposten:
Voeding
Kleding
Verzekeringen
Huisvesting
School
Reiskosten
Abonnementen/contributies
Uitgaan/verjaardagen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en vergeet de gel niet ;) Als moeder van 3 zoons overweeg ik aandelen te kopen bij een gel fabrikant .....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
'k Moet ook regelmatig m'n neus dichthouden, anders wordt ik bedwelmd door (vooral heeeeeel veeeeeel !!!) goedkope parfum/aftershave......
ook welke studie je kind doet en of je (mee) betaald, studieboeken, sommige ouders geven kleedgeld of betalen de rijlessen/ het rijbewijs...

veel hangt dus af van wat je ook zelf kan/wil betalen als ouder.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding