Hoe hoog is de boete, indien je een woning uit de verkoop haalt?

Betreffende een woning die bij een NVM makelaar te koop staat.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wetgeving
1K

Het beste antwoord

Ik was daar ong. € 1000,- voor kwijt..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dan dien je gemaakte kosten te vergoeden, maar dat staat in het contract wat je hebt getekend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat staat in het contract wat jij met de makelaar hebt gesloten. Dat zijn de kosten en soms zit er ook nog wel een boete bij.
Houd er wel rekening mee dat je de advertentiekosten in ieder geval ook kwijt bent.