Bij een pand dat verhuurd is worden verschillende belastingen geheven die door zowel de eigenaar als de huurder worden betaald.

Zo wordt de WOZ opgesplitst in een eigenaarsdeel en een huurdersdeel.

De huurder zal het huurdersdeel moeten voldoen, daarnaast heb je heffingen die je betaald voor het maken van reclame die buiten zichtbaar is, rioolrecht, reinigingsrecht, ook deze moeten voldaan worden door de huurder.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor de min, blijkbaar een kenner die van geen toeten of blazen weet.

Andere antwoorden (2)

Meestal Voor eigenaar, maar die zal hem toch in de huur prijs doorberekenen. Kijk het huur contract er eens op na.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
WOZ uiteraard voor de eigenaar. Reinigingsrechten, rioolrechten enz. zal in het huurcontract staan vermeld.