hoeveel zijn oude kranten van ongeveer 70 jaar geleden waard?

heb oude edities van 1937/1939/ en 1940/1945 van de Telegraaf, het Parool, Algemeen Dagblad etc. Wat is de verzamelaarswaarde hiervan?

8 jaar geleden
17.1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Die van de Telegraaf zijn niet zo gewild...
capthavoc
8 jaar geleden
LOL
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Niks meer en minder als wat iemand er voor wil betalen. Ik geloof niet dat er een catalogus is voor ouwe kranten, maar al zou die er zijn en zeggen dat het Parool van bv. 1939 zo'n 30 euro opleverd, dan moet je ook maar iemand vinden die dat er voor wil betalen.

Het beste antwoord

De telegraaf zal ongeveer tussen de 60 en 80 euro waard zijn. Het parool denk ik meer. Want die kan ik niet in het rijtje vinden.
Als je bij de bron op de site de precieze datum intoetst kun je zelf zien voor welk bedrag ze jou krant verkopen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
De kranten zijn 60 tot 80 euro waard als je een koper vindt.
Dit archief heeft 2 miljoen exemplaren op voorraad en dan kunnen ze mijn datum niet leveren.
Aan bulk een paar euro per stuk als je een koper vindt denk ik.