Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Extra veligheidsmaatregelen tijdens prinjesdag. Overbodig of verstandig?

Reageren we nu een beetje overdreven na het koniginnendagdrama of zijn we wakker geschud en waren die maatregelen al tijden nodig?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
512

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Sorry maar ik vind het allemaal toch wel erg zwaar overtrokken.
Waar een wil is, is een weg.... zeg ik altijd maar.

Laten we nou gewoon blijven doen, dat hebben we toch altijd al gedaan in Nederland.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

ik vind dat we gelijk zo doorslaan. ik besef heel goed wat er op koninginne dag gebeurt is, maar omdat nou toevallig 1 man een kronkelhadden moeten we allemaal met kronkels werken?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het is duidelijk geworden dat er ondanks alle veiligheidsmaatregelen toch gewoon doorheen te breken is. dat is dan natuurlijk een blunder die ze recht willen trekken.

hoewel ik het wel een beetje overdreven vind. het was een eenmansactie, geen terreuraanslag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Men heeft lessen kunnen trekken uit de gebeurtenis op koninginnedag. Dat men herhaling wil voorkomen is logisch, dus verstandig en niet overbodig.
Aldoende leert men.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je weet natuurlijk nooit of er nog meer van die gefrustreerde figuren rondlopen of rijden,maar niemand zal een dergelijke actie kunnen voorkomen.Denk niet dat verscherpte veiligheidsmaatrgels iets uirichten!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Overbodig wie draait er voor op? Juist ja de burgers moeten die beveiliging betalen. Dus afschaffen die hele bende en ook meteen het koningshuis.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding