Kan je, als je niet door de selectie van de luchtmacht heen komt, nog bij de marine en landmacht proberen vlieger te worden?

Stellen ze daar dan andere eisen? Als je ogen te slecht zijn of oren, dan heb je natuurlijk ook vrij weinig kans bij de marine en landmacht. Maar als je bijna door bent, maar door een klein dingetje voldoe je dan bij de luchtmacht toch net niet aan de eisen. Kan je het dan alsnog met succes proberen bij de marine en landmacht?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Heeft weinig zin want de Landmacht heeft geen vliegende dingen. Bij de marine zou je het nog kunnen proberen, die hebben nog 21 Lynx-helicopters, maar dat is een heel ander soort vliegen als dat met jets. Je kan het altijd proberen of je succes hebt... Hangt helemaal af wat dat kleine dingetje is. Bedenk wel dat de gegadigden in grote getale voorradig zijn. Men kiest dan liever iemand ZONDER dat kleine dingetje!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt!