Zou het kunnen zijn dat iedereen massaal PVV gestemd heeft in de hoop Wilders met voorkeursstemmen in het EP te krijgen?

Dan zijn we tenslotte een klein beetje van hem af?...

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Nee, dat denk ik niet. Ik vermoed (of is het slechts mijn hoop?) dat men niet zozeer op Wilders of op de PVV heeft gestemd, maar eerder *tegen* Europa. Als dat zo is, zou Wilders / PVV lang niet zo hoog scoren als er nu verkiezingen zouden worden gehouden voor het Nederlandse parlement.

Ja, dat zal het zijn.

Nee want wilders gaat zelf niet naar EP.

nee ik denk dat Nederland ''massaal'' PVV gestemd heeft omdat Nederland toe is aan verandering...

Laat het zo zijn.

Nee, want Wilders had zelf al aangegeven, dat hij, al had hij nog zoveel voorkeursstemmen gekregen, hij niet in het Europees Parlement was gaan zitten. Oftewel, hij luistert wel errug goed naar 'de kiezer'! :)

Nee, voor zo een plannetje zijn de PVV-stemmers bij verre na niet slim genoeg.

ik heb niet massaal op PVV gestemd....

Dat zou kunnen, maar het is erg onwaarschijnlijk, omdat iedereen weet dat hij in de landspolitiek blijft. Ik denk trouwens niet dat je van iemand af bent als deze in het EP gaat zitten. Neem een voorbeeld aan mevr. Kroes; die heeft alleen op grotere schaal macht.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100