Welke castingbureau’s heb je in België?

Ik ben op zoek naar castingbureaus in België voor actrices. Ik heb niet veel ervaring maar ik heb al in een paar amateurmusicals gespeeld. Het is echt mijn droom om actrice te worden. Weet iemand waar ik castingbureaus of audities kan vinden in België voor beginnende acteurs?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
3.1K

Antwoorden (1)

Deze bv: XtraZ is een castingbureau gespecialiseerd in het casten van bijrollen, edelfiguratie en figuratie voor nationale en internationale film & TV producties, commercials en foto’s.

Brusselsesteenweg 336
9090 Melle
België
BTW: BE 0830 710 473
Gsm: +32 (0)496 36 24 56
E-mail: info@xtraz.be
Facebook: https://www.facebook.com/XtraZ.be
Kantooruren maandag t.e.m. vrijdag: 9u00-12u30 // 13u30-18u00
Hier nog een: Klapdorp casting: Met ruime ervaring en grote kennis van het vak casten wij al jaren voor alle mogelijke projecten waar acteurs voor nodig zijn. Wij verzorgen de voor films (van kortfilms tot langspeelfilms), televisiereeksen (van minireeksen tot langlopende dagelijkse reeksen), theaterproducties, commercials, bedrijfsfilms en kunstprojecten. Wij werken met bevlogenheid nauw samen met regisseurs en producenten om de beste cast voor hun project bij elkaar te brengen, met onze creativiteit, efficiëntie en snelheid combineren.
Kantoor
Klapdorp 57
2000 Antwerpen

e-mailadres:
leonie@klapdorpcasting.be
eveline@klapdorpcasting.be

telefoon:
+32 (0) 3 808 45 45
Toegevoegd op 31 juli 2018 17:45: bron, tekst