Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zal ik me in deze situatie een slachtofferrol toeeigenen?

Ik ben een brief aan het schrijven die moet zorgen dat ik niet van school gestuurd wordt vanwege één werkstuk. Ik heb namelijk 51/60 studiepunten waar er 48 vereist zijn om over te gaan. Echter moet ik perse een Nederlands werkstuk ('logboek') voldoende maken, wat me dus niet is gelukt.

De brief vind je in deze brief:
(1/2) http://www.goeievraag.nl/vraag/brief-vrij-spellingsfouten.211320
(2/2)
http://www.goeievraag.nl/vraag/brief-vrij-spellingsfouten.211323

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

ik zou verantwoordelijkheid nemen voor het feit dat je dat logboek niet voldoende hebt kunnen afronden. Een slachtofferrol aannemen heeft denk ik niet veel zin. Ik neem aan dat het een HBo opleiding betreft en daar zullen ze geen genoegen daarmee nemen.
Je kunt ook je verdere leven niet bij alles wat tegenzit een slachtofferrol aannemen.
Beter kun je uitleggen waarom je het niet gelukt is en wat er eraan gaat veranderen om het de volgende keer wel te kunnen. Dat staat ook niet in je brief. Er staat alleen dat het je niet gelukt is om het met een voldoende af te sluiten. Waarom zou je het de volgende keer wel lukken?
Ik denk dat je daarover moet nadenken en met een voorstel komen waarom je het dan wel kan.

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een slachtofferrol komt al snel zeurderig of drammerig over. Niet doen. Hou het kort en overzichtelijk.
Wat is de reden van de brief
Wat is jouw motivatie om die studie te doen
Wat is jouw voorstel om alsnog die punten te halen
Meer hoeft er niet in
(Lees meer...)
anneliez
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing