Weet iemand wie de designer is van deze glazen?

Waar kan ik deze kopen en wie is de designer?

Ik had het ooit gekocht bij TK MAX maar ze hebben hem niet meer en kan hem ook nergens vinden.

Ik weet dat de artist van Deense origine is

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.3K
Amadea
3 jaar geleden
Er lijkt eerder een kindertekening dan een drinkglas op jouw afbeelding te staan. Kun je in plaats daarvan iets duidelijkers tonen?
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
@amadea Foto aangepast, hoop dat je het herkent
Amadea
3 jaar geleden
Dit is een véél betere foto, ja!. Maar Simonsdochter had de wazige foto zelfs al herkend dus was betreft was het niet nodig...

Het beste antwoord

Bij Aida design kun je deze glazen kopen.
De ontwerper is Poul Pava.

Een link (kijk ook eens bij hun andere glazen van dezelfde ontwerper):

https://www.kitchentime.com/nl/p/waterglazen-36-cl-4-st
In de serie Great Guys vind je precies hetzelfde glas (jouw afbeelding)
Toegevoegd op 01 februari 2021 18:42: afbeelding
Plaatje bij antwoord
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Antoni
3 jaar geleden
Hier https://poulpava.dk/ is zijn website, en hier https://da.wikipedia.org/wiki/Poul_Pava de Deense Wikipedia-pagina over hem. Leuk om hem te leren kennen: ik kende hem/zijn werk niet! + 1 voor je antwoord!
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Bedankt voor de aanvullingen.
Super!
Antoni
3 jaar geleden
Graag gedaan, @Simonsdochter!
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
@simonsdochter Jaa!! Dat is hem, hartelijk dank!!
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
En nog te koop!
Graag gedaan...