Hoe vertaal je: "the effects of individual character and human nature will render generalizations vague and useless"?

Heb moeite met deze zin en hoor graag uitleg.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal

Antwoorden (1)

De effecten van individueel karakter en menselijke aard zullen generalisaties vaag en zinloos maken.

Als je kijkt naar mensen en hun complete karakter dan zal je zien dat generalisaties nutteloos blijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://en.wikipedia.org/wiki/William_Stubbs uitspraak van deze heer?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voldoende materiaal voor een antwoord, zou ik zeggen :D