Hoe toch je spaan examen halen als het niet op je school gegeven word ????

heeft iemand ervaring met spaans ??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal

Antwoorden (2)

Wat de beste manier is om Spaans zelf te leren is de Delftse Methode Spaans, redactie onder A. Sciarone, uitgeverij Boom.

Je kan dan in 3 maanden tijd goed Spaans leren. Het lesmateriaal is verkrijgbaar bij de TU Delft, Fac NTO.

De Delftse Methode was speciaal ontwikkeld om de vele buitenlandse studenten in korte tijd fatsoenlijk Nederlands te laten leren. Dit bleek zeer succesvol. Later zijn daar uit cursussen ontstaan naar andere talen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien heel gewaagd, maar zoek een school in de buurt die het WEL geeft en ga met beide scholen in gesprek of je dit ene vak op die andere school kunt doen.

mogelijk werkt de burocatie dit tegen maar als ze dit een geweldig idee vinden mag je het mogelijk nog doen ook.

en dan doe je dus ook gewoon mee met het examen op die andere school

ps zal met je rooster best lastig zijn maar je weet maar nooit
amigo
12 jaar geleden
amigo
12 jaar geleden
mij ook hoor eerlijk gezegd maar het enige alternatief is school wisselen en dat vind je vast geen alternatief Dan toch maar zo'n cursus als in het andere antwoord staat (en geen officieel schoolexamen, eerlijk is eerlijk daar vraagt 3 jaar later ook niemand om)