Waar kun je online oefenen voor het Geschiedenis examen van 2013?

Aangezien er weer een nieuw onderwerp was dit jaar vroeg ik me af of je ook ergens online kan oefenen voor het Geschiedenis examen van 2013 met de onderwerpen:

- De Republiek in een tijd van vorsten
- De Verenigde Staten en hun federale overheid (1865-1965)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Powergen
10 jaar geleden
HAVO?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja sorry, inderdaad havo

Antwoorden (1)

Van de VS is nog geen examen gemaakt. Dit onderwerp is dit jaar voor het eerst. De Republiek: Hier is vorig jaar ook een examen van gemaakt, dus als je naar examenblad.nl of examenbundel.nl of examen.nl gaat, vind je daar waarschijnlijk wel een bestand om de Republiek te oefenen.
In het boekje van de VS staat achterin (vanaf blz. 83) twee oefenexamens, misschien dat dit je nog kan helpen?
Succes morgen!