bij welke boekenwinkel vindt je de meest spannende en avontuurlijke boeken?

ik ben op zoek naar een leuk spannend en avontuurlijk boek ik ken geen goede boekenwinkels help me alsjeblieft

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Normaal gesproken zijn in elke woonplaats of gemeente wel boekenwinkels te vinden. En in elke boekenwinkel kunnen ze je ongetwijfeld ok adviseren en als ze het boek wat je wilt hebben niet op voorraad hebben kan dit worden besteld.

Maar als in jouw woonplaats of gemeente geen boekenwinkel is dan moet je naar een grotere plaats of stad gaan en moet je denken aan speciaalzaken als Selexyz. Ook bij V & D of de Bijenkorf kun je allerlei boeken vinden. Ook bij de Slegte hebben ze een ruime keuze hoewel bij de laatste zaak hebben ze geen recente boeken, maar wellicht is er toch iets van je gading te vinden.

Toegevoegd na 2 minuten:
1e alinea ok moet ook zijn
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

De Selexyz winkels hebben een breed assortiment. Zie onderstaande link voor de dichtstbijzijnde bij jou in de buurt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die worden verkocht in alle gerenommeerde boekhandels. Het is meestal niet zo dat ze in een bepaald genre zijn gespecialiseerd. Er staat niet bij in welke omgeving het moet zijn. Maar je hebt bijvoorbeeld het concern Selexyz. Zie http://www.selexyz.nl/. Hier staan alle winkels die zij in Nederland hebben: http://www.selexyz.nl/winkels/
Amadea
12 jaar geleden
Bol.com heeft een enorm aanbod en vaak hebben ze ook inkijkexemplaren zodat je kunt zien of het boek wat voor jou is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het internet - da's nog steeds de grootste en meest uitgebreide 'boekwinkel' die je je kunt bedenken. Afhankelijk van wat je wilt is er legio te vinden, nieuw en tweedehands, van modern tot antiquarisch.
Je kunt zoeken op schrijver, op boektitel, op uitgever, op categorie enz. En dan natuurlijk ook de prijzen vergelijken - en dat allemaal zonder de deur uit te hoeven!
Daarna kun je altijd nog naar een winkel als je keuze gemaakt is. Ook kunnen ze een boek voor je bestellen, indien dat niet op voorraad is.