Wie weet een goede plek om exclusieve tweede hands boeken te kopen?

Nee, niet bol.com. Maar boeken waarvan maar een kleine oplage is geweest, jarenlang geleden bijvoorbeeld..moeilijk vindbaar dus.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vraag het aan je bovenbuurman :''Kingofthemall''...;-)

Het beste antwoord

Er zijn antiquariaten die via Internet verkopen.
Zie artikel hierover: http://www.thedutchrepublic.com/recent/articles/antiquariaat.html

Internet voorbeelden;
http://www.antonbooks.com/Home_NL.htm
http://www.boekhandelhamelink.nl/?page=showcat&category_id=61
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier kan ik mee vooruit!

Andere antwoorden (8)

De slechte heeft soms wel bijzondere boeken, maar of dat bij elk filiaal zo is dat is een vraag.
In Deventer is wel een jaarlijkse boekenmarkt.
Ik weet zo niet op welke dag dat is, maar het is wel een vaste datum.

Toegevoegd op 29-05-2009 22:25:09
Even Google doen op boekenmarkt en er verschijnen meerdere in diverse steden.

Toegevoegd op 29-05-2009 22:28:19
Als laatste is de link naar boekwinkeltjes.nl toegevoegd.
Daar staat genoeg op.
De link naar de Deventer boekenmarkt geeft ook de datum en tijdstip weer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij de boekenketen De Slegte bijvoorbeeld? Die hebben altijd een grote verzameling tweedehands boeken!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat ze moeilijk te vinden zijn, maar in steden zijn er altijd van die zijstraatjes met zulke boekenhandels. Daar vind je dus van alles. Om ze te vinden zul je het aan mensen in de betreffende stad moeten vragen, denk ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk eens bij Antiqbook, daar vind je vast wat je zoekt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien da de goudengids uitkomst kan bieden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
www.ebay.com of misschien marktplaats als je het via internet wil proberen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je een echte boekenliefhebber bent en je houdt van snuffelen is dit een aanrader: De Deventer boekenmarkt.

De Deventer Boekenmarkt is een jaarlijks evenement in het centrum en langs de IJsselkade in Deventer en wordt gezien als de grootste boekenmarkt van Europa.

De boekenmarkt wordt gehouden op de eerste zondag van augustus. In totaal zijn er circa 875 kramen met honderdduizenden boeken. Ruim 6 kilometer markt met deelname van vele gerenommeerde boekhandelaren en antiquariaten uit het hele ­land. De markt begint officieel om 9.30 uur en duurt tot 17.30 uur.

Voor meer info:http://www.vvvdeventer.nl/01_08_deventerBoekenstad.php
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan natuurlijk marktplaats/ebay proberen.
Of loop rommelmarkten af, Als je niks te doen hebt op zondag,