Zeker weten!
Ik heb ook al een paar keer boeken (vooral schoolboeken)verkocht bij de Slegte,en daar krijg je dus gewoon geld voor.
Ik had de laatste keer 2 tassen vol en daar ga je mee naar een speciale balie bij de Slegte,waar wordt gekeken welke geschikt zijn om nog verkocht te worden.
Degene die niet geschikt zijn kan je mee terug nemen( waren er bij mij maar een paar)
Ik kreeg de laatste keer €84 voor alles.
Zaten wel ( school)boeken bij die nieuw € 50 enz hadden gekost,maar ja,zoveel krijg je er natuurlijk niet meer voor.
Is dan toch 2e hands hè?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
beste antwoord!

Andere antwoorden (3)

Kijk eventjes op de onderstaande site van de Slegte, er staat zelfs een video waarbij ze uitleggen hoe ze werken m.b.t. inkopen.
Ha naar de Slegte en vervolgens naar de inkoopbalie. De inkopers weten welke boeken nog wat opleveren en bieden je een bedrag, ga je daarmee akkoord dan kun je direct de boeken achterlaten en met een bon naar de kassa waarna je handje contantje het bedrag mee kunt nemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ze wat waard zijn, wel. Verwacht er niet teveel van, tenzij je echt bijzondere boeken hebt (een eerste druk, gesigneerd, van een veelgevraagd schrijver, of juist een antiquarisch boek in zeer goede staat).
Bij antiqbook.nl kun je gegevens invoeren van oude boeken en kijken wat daar elders op het net voor gevraagd wordt, dan heb je soms een indicatie (wat je ervoor krijgt is altijd minder dan wat je ervoor betaalt).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat krijg je , het moeten wel mbo of hbo enz boeken zijn ,want toen ik mijn boeken ging verkopen kon dat niet omdat ze geen vmbo boeken nodig hadden ....