Wie weet waar ik deze boek nog kan bestellen > Het Medium van George Chapman ?

Een kennis zoekt het boek > Het Medium van George Chapman ? Het is geschreven door Hutton Dr. de Lange J Bernard tema Chapman Dr W lang paranormal geneeskunde.

De oorspronkelijke titel is: Healing hands maar het is naar Nederlands vertaald.
Uitgever is : WH Allen company ltd London

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Het lijkt erop dat de titelgegevens niet helemaal kloppen. Ik kom uit op de boektitel:
"Onverklaarbare genezingen", geschreven door J.B. Hutton. Uitgebracht in Helmond, 1979.
Dat is een beschrijving van het werk van het Amerikaanse medium George Chapman en zijn geleide-geest William Lang, een in 1937 overleden chirurg.

Is o.a. hier te koop (voor slechts 5 euro): http://www.wianboek.nl/Webwinkel-Product-1459503/Hutton-Onverklaarbare-genezingen.html
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je reactie zou best kunnen dat deze het is, die vrouw die hem al heel lang zoekt had het over een roze boek. Is dit de Nederlandse vertaling van George chapman ?
Ik deze plaatje ff uitprinten en aan haar vragen of het deze is. Je hoort het nog van me. IK zal kijken of ik morgen ff langs haar kan gaan want anders ben ik er volgende week bij haar ik zie die vrouw 1 x per week.
Ik kom er zeker nog op terug super bedankt.
Amadea
11 jaar geleden
Het is de Nederlandse vertaling van "Healing hands", dus het moet 'm wel zijn! Op de tweedehands afdeling van De Slegte is het vast ook te vinden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oja daar kan ik ook ff voor haar kijken ik heb haar net gebeld en gezegd hoe hij er uit ziet en de naam van de tittel. Ik ga een deze dagen misschien toch morgen ff langs om de afbeelding te laten zien. Ik heb ff verder gezocht want ze had het over een brandweerman en dat staat hier onder bij geschreven dus het moet hem wel zijn http://essef.nl/detail.php?id=27628