Heeft een clitoris nog een ander doel dan het genot geven aan de vrouw?

Ik weer wel dat vele vrouwen geen orgasme krijgen zonder de clitoris te stimuleren,maar hebben vrouwen die alleen daarvoor nodig?Beetje domme vraag misschien,maar we hebben ook allemaal een blinde darm die eigenlijk nutteloos is.(Al bedoel ik niet,dat de clitoris een nutteloos orgaan is hoor)

Toegevoegd na 11 uur:
Ik heb namelijk ergens gelezen,dat besneden vrouwen (waar de clitoris is verwijderd) vaak depresief zijn.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
5.8K

Antwoorden (10)

Nee dat is de enige functie... (nutteloos dus... LOL)

Toegevoegd na 1 minuut:
Dat laatste was een grapje voor hen die de humor er niet van kunnen inzien...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee, dat is het enige doel, geweldig dus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan de vraag ook voor de man stellen; heeft de gevoelige eikel van een man nog een ander doel dan het genot geven aan de man?

Nee, dient geen ander doel. Naast onze blindedarm hebben we ook nog een stel hersens die totaal nutteloos zijn daar deze in sommige gevallen totaal niet gebruikt worden. Of wat te denken van een oorlelletje?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jawel hoor, die eikel is om mee te swaffelen! :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat oorlelletje is handig voor oorbellen enzo ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zonder de eikel geen baby lijkt mij, hoe wil je het anders doen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op die hersens, doel je daar nu op, de linker en rechterhersenhelft.
Of dat sommige mensen gewoon dom zijn ?
@Ferie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha edje, goeie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@whiteeagle: Linker en rechter wordt beide gebruikt door (meeste) mensen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik bedoel, het rechter en linkerhersenhelf denken, op spiritueel gebied, nuchtere mensen maken daar geen gebruik van.
En wel een heeeel goed doel!

Net als je smaakpappillen, ook maar voor 1 doel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Genieten van seks is al een doel op zich.
Wanneer vrouwen niet kunnen genieten van seks willen vrouwen ook geen seks.
Zonder seks kan de mens zich niet voortplanten.

Dus...
Zonder clitoris was de mens al lang geleden uitgestorven.

Conclusie...
De clitoris is een van de belangrijkste organen van een vrouw.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij mij werkt ie niet..
Cryofiel
14 jaar geleden
Zelf geprobeerd, of laten proberen? Da's een flink verschil, kan ik je vertellen.
Qua toevoeging: die depressie wordt hoogstwaarschijnlijk veroorzaakt door het gebrek aan dat genotsorgaan. Depressie kan ook te maken hebben met hormonen, maar die maakt de clitoris zeker niet aan. Wel is denkbaar dat de hormoonbalans misschien uit evenwicht raakt door het gebrek aan orgasmes – maar zelfs dat lijkt me sterk en het is bovendie alweer een indirect effect.
Geen andere functie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja. Laat ik het zo stellen: Als een vrouw geen clitoris zou hebben, zou ze zich minder vrouw voelen. Dan kan ik me best voorstellen dat ze zich depressief gaat voelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vrouwen kunnen met de clitoris de jongetjes van de mannen onderscheiden .. ;)

Meer serieus.. ik ben het met de meesten hier eens dat het voornamelijk dient om de wil tot sex te stimuleren. Een grotere kans op voortplanting dus..
Want laten we eerlijk zijn, als sex zou voelen als het trekken van tanden zou de mens in no time uitgestorven zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het verwijderen van de clitoris is een misdadig iets...... maar ik weet wel dat een vrouw niet enkel en alleen maar door dit orgaan tot een hoogtepunt te brengen is .....
volgens een goede vriendin van mij kan een vrouw een clitoraal EN / of een vaginaal hoogtepunt bereiken ....volgens haar ( en andere vrouwen) zit hier verschil in .....
OF dit ook mogelijk is als de clitoris verwijderd is .....dat weet ik (gelukkig) niet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is idd makkelijker om een orgasme te krijgen als je je clitoris stimuleert,maar je hebt ook een vaginaal orgasme.Maar sex zonder genotsknopje lijkt me waardeloos.Ik ben toch blij dat ik er 1 heb.