hoe weet je nouw dat je klaar kom? of je het goed doet?

bij jongens komt er sperma uit... maar hoe zit dat bij meisjes?? bij mij komt er volgens mij niks uit :(
doe ik het dan niet goed?

Weet jij het antwoord?

/2500

als het goed is, moet er tijdens het vingeren, er een beetje vocht uitkomen. succes!

MEISJES EJACULEREN NIET ALTIJD!!! Waarschijnlijk zijn de antwoorden hierboven van mannen ofzo, want de meeste vrouwen ejaculeren nooit. Het kan wel, maar hoeft niet. Als je klaarkomt voel je de spieren die je ook gebruikt om je plas op te houden snel samentrekken, en als het zover is weet je het gewoon.

klaarkomen moet je net als alle andere dingen leren. Of je nu speelt met jezelf of gemeenschap hebt met je partner ; de eerste keren is dat orgasme -tenminste naar mijn eigen ervaring- helemaal niet extreem. maar wel heel erg mooi. Het is eerder te vergelijken met een kabbelend beekje, de sensatie is mild en komt even nog een beetje sterker terug. Hoe dat bij een man is weet ik eerlijk gezegd niet ; maar een vrouwelijk orgasme kent gradaties. Een bijslaap is de beloning want na het klaarkomen ben je moe en voldaan doordat het lichaam het relax hormoon oxytocine afgeeft. Nu, in de adolescentie leer je door je ervaringen thuis te komen in je eigen lichaam. Beleving van seksualiteit is individueel van jezelf en altijd goed. Geef jezelf maar vast een ruim voldoende uitmuntend komt vanzelf en probeer seksualiteit in een rijk gevarieerd leven te passen.

Je stelt eigenlijk meerdere vragen. - Bij mij komt er niets uit, doe ik het wel goed. Zoals je hebt kunnen lezen, bij de meeste vrouwen zal er niets uit komen. Dus ja, vanuit dat oogpunt is er geen reden om aan te nemen 'dat je het niet goed doet' - Hoe weet je of je klaar komt Inderdaad: Bij mannen is dat meestal duidelijk (Overigens: Niet altijd komt er bij mannen sperma uit; Ook mannen kunnen soms droog komen). Bij jezelf is dat OOK heel duidelijk. Maar misschien niet zo zeer voro de buitenwereld, als wel voor jezelf. Als ik het goed begrepen heb (Ik ben immers een man..) is het een samentrekken van je spieren beginnende op een punt (Meestal rond je vagina) wat kan doortrekken door je hele lichaam, en een 'golf van warmte' die door je lichaam trekt. Dit kan van enkele seconden tot soms wel een halve minuut duren. Uiteraard is het afhankelijk van hoe ogewonden je bent ed. hoe sterk het gevoel is en hoe lang het duurt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100