Waar zit de G-spot en andere gevoelige plekken van mannen doorgaans?

Mannen blijken op zeer verschillende plekken van elkaar gevoelig te zijn. Welke plekken zijn het meest gevoelig bij het liefdesspel?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
7.2K

Het beste antwoord

Zijn penis, eikel, ballen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als aanvulling op hierboven, de prostaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als men over de mannelijke G-spot spreekt heeft men het doorgaans over de prostaat.

Andere gevoelige plekken zijn, net zoals bij vrouwen, bij iedere man weer verschillend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de eikel, de schacht van de penis, de ballen, het plekje tussen de penis en anus, de prostaat het best te bereiken via de anus en de anus zelf.
daarnaast zijn de tepels ook vaak gevoelig
en elk persoon is anders dus zullen ook veel andere gevoelige plekken zijn

onderzoeken dus!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het plekje tussen de penis en de anus het perineum genoemd;)
+
Aan de onderkant en dan de eikelrand,waar het zegmaar in een "V" loopt,das een speciaal plekje voor veel mannen.