Ik wil orale sex hebben, maar ben preuts

ik heb al 3 jaar een soort van relatie met een jongen, maar we hebben nooit sex gehad of orale sex.
Ik ben hier zelf nieuwschierig naar, en mijn vriend vraagt er ook telkens naar.. aangezien ik best preuts ben is dit erg moeilijk.
ik schaam me bijv voor: stel nou dat het niet aangenaam ruikt als hij mij beft, of dat i een haartje ziet..
heeft iemand dit mischien ook gehad? of enkele tips zijn welkom.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.2K

Antwoorden (10)

Gewoon proberen, en niet inzitten over geurtjes (die horen erbij) of smaakjes of haartjes.
Als jij gewoon gewassen bent, en niet dagenlang zwetend rondgelopen hebt voor jullie gaan vrijen, is er niks aan de hand (hoewel er ongetwijfeld mensen zijn die daar juist op kicken).
En ook tegen je vriend zeggen dat je het eng vindt - en vooral samen gaan uitproberen wat fijn is.
Geniet ze!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik douche ook gewoon elke dag, dat is het probleem niet.
Een vriendin van me zei dat het gewoon normaal is en erbij hoort. Maar als ik me zelf bevredig vind ik het niet zo lekker ruiken, maar volgens haar vinden veel mannen dat juist lekker omdat ze dan geil zijn.. en dat mannen ook zon bepaalde geur hebben. Klopt dit?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat klopt. Geloof me, je eigen geur is opwindender dan die van pakweg Dove of zo.
Ieder mens heeft zijn/haar eigen geur, en rond de oksels en geslachtsdelen is die nog een stuk sterker - van oudsher een lokmiddel. En hoe vies je zweetgeur ook kunt vinden (vooral als die al wat ouder is...), het werkt wel, blijkt uit allerlei onderzoeken. Mensen ruiken onbewust of een vrouw in haar vruchtbare periode zit bijvoorbeeld.
Maar terug naar je vraag: aan al die geurtjes moet je ook wennen, dat komt vanzelf goed.
Het grootste risico van haartjes is dat het bij orale seks kan gebeuren dat je een haartje tussen je tanden krijgt, da's dan effe een domper op dat moment maar ook snel op te lossen ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is een _enorm_ verschil tussen geur en stank :-)
Ik kan jouw onzekerheid heel goed begrijpen, maar denk eraan dat ieder lichaam een bepaalde lichaamsgeur heeft en daarmee ook verschillend geuren op bepaalde lichaamsplaatsen, zoals oksels (heel bekend) maar ook geslachtsdelen. Enne een haartje zien? Scheert hij zich ook helemaal? We zijn volwassen en hebben schaamhaar. Als je vriend over dat ene haartje valt (lijkt me onwaarschijnlijk) dan kun je je afvragen of hij je wel accepteert zoals je bent. Ga gewoon lekker douchen met jullie tweetjes, sop elkaar lekker in en begin aan je avontuur en laat het gewoon op je afkomen. Probeer voorzichtig orale sex en vraag of hij het goed vindt. Hij kan je dan aangeven wat hij lekkerder vindt. Daar hoef je je niet onzeker over te voelen want iedereen ervaart orale sex op een andere manier. Als hij jou beft kun je ook aangeven wat je fijner vindt. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorg dat je na toiletgang lekker gewassen bent. Dan heeft je vriend in ieder geval geen last meer van onaangename geurtjes. Je kunt ook intiemzeep gebruiken, verkrijgbaar bij DM of Müller. Da's aangenamer voor je vriend en jij hoeft je niet zo onzeker te voelen. Relax en geniet!

Tschüss!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Intiemzeep is een slechte tip: ten eerste 'stinkt' niemand tenzij diegene een infectie heeft of zich nooit wast (met water, op die plekken!), zeep verstoort de normale zuurgraad van de vagina en kan zo juist een infectiekans vergroten, en het is helemaal niet 'aangenamer' om een bek vol zeepsmaak te hebben...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
...Tsja, smaken verschillen, Hip. Probeer het ook eens, dan ben je wellicht niet meer zo zuur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Proberen kan altijd, maar kan je bijv ook een beetje babylotion of olie of iets in die richting na het douchen op je vagina smeren..?
Kimath
13 jaar geleden
Ik gebruikte eerst van die Lactacyd intiemzeep, ik ben daar een tijd geleden mee gestopt, en was nu slechts nog met water. Bevalt mij veel beter! Minder geurtjes en minder afscheiding. Dus wassen met zo'n zeepemulsie is helemaal niet nodig.
Die reactie van ast vind ik een beetje raar..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is wel goed bedoeld in ieder geval, ik heb dat wel eens eerder gehoord dat je daarmee kunt wassen. Sommige ervaren dat wat minder goed dan de andere.
Ik heb ook wel eens gehoord om je doos met cola te wassen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tropicana: dat zou ik niet doen. Gewoon water, en als je het nodig vindt meer te gebruiken, dan hooguit een beetje babyzeep of zo.
Cola lijkt me niet zo gezond.
Ik weet wel dat Surinaamse vrouwen speciale middeltjes hebben, laatst ook nog op tv, mannen en vrouwen die beweren dat ze dan 'lekker strak' blijven, maar ik heb geen idee wat dat voor spul is (kruiden?). En dat ging dus meer om 'strak' blijven, ook na bevallingen en dergelijke, dan om niet-geuren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo Tropi, laat je niet afschrikken voor het gebruik van intiem zeep. M'n vriendin en ik gebruiken het al jaren, tot ieders plezier. Maar sommigen hebben aanleg tot schimmel. Tussen de tenen, hun vagina tot zelfs in hun hersenen.... Daar worden ze als persoon dus zuur van. Gewoon alles goed schoonhouden en voor het vrijen nog even wassen met een toefje intiemzeep (Verkrijgbaar als 'neutraal' of met een lekker geurtje). Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat noem jij 'zuur', ast36850? Een eerlijke waarschuwing? Of gewoon iedereen die het niet met jou eens is? Haha, 'schimmel in de hersenen' en jij noemt ánderen zuur? Je hebt nog een héle hoop te leren dan. Over ingaan op andermans reactie zelf in plaats van de ander direct te proberen beledigen. Met dat laatste laat je je namelijk nogal kennen. En Tropicana: ik raad je aan dit even aan je huisarts te vragen, ik kan me namelijk voorstellen dat je nu niet meer weet wat te geloven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zucht, waarom altijd zo zwaarmoedig doen over reacties, al dan niet met een knipoog, van andere GV'ers. Kop op, laat je niet zo kennen. En als je zonodig altijd het laatste woord moet hebben: Be my guest!
Je kan het beste geen rare geurtjes op speciale zeepjes gebruiken. Gewoon met water wassen werkt het beste, je eigen lichaamsgeur is juist fijn voor je vriend, hij heeft niet voor niets wat met je. En een paar haartjes maakt ook helemaal niet uit. Mijn vriendin was ook erg onzeker, maar de geur is niet storend en die paar haartjes let ik niet eens op.

Met al die zeepjes en geurtjes die je op kan doen, wordt jouw geur sterker, doordat het zich min of meer 'verzet' tegen die andere geurtjes.

Toegevoegd na 2 minuten:
O, ja, en het is niet alleen romantisch om eerst samen lekker te douchen(met bijv. kaarsjes aan), maar jullie zijn dan ook allebei lekker schoon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toch maar gewoon lekker onder de douche en dan proberen!

Ik snap het eigenlijk wel wat het gevoel dat je preuts noemt is best te begrijpen.

ECHTER: als je dat je leven laat beinvloeden kun je later

ook nooit kinderen krijgen want weet je hoe je er dan bij ligt terwijl jan en alleman (niet altijd natuurlijk maar ik overdrijf een beetje voor het idee) komt kijken als je aan het bevallen bent. En dat had je vast ook nog nooit gehoord dat je (vaak) ook wat ontlasting kwijt raakt tijdens de bevalling (gruwelijk idee, maar ach....)

En als je ooit (niet te hopen maar je weet het niet) iets mankeert in de "preutse" zone kun je ook niet naar een dokter want die zitten er ook met hun neus bovenop om de boel te inspecteren

Dus: gewoon doen, je leeft maar één keer weet je
13 jaar geleden
De vagina zit (als het goed is) vol melkzuurbacteriën, dezelfde bacteriën die in yoghurt en karnemelk suiker omzetten in zuur.
Die bacteriën zijn erg nuttig, en helpen je je vagina schoon te houden. Je kunt ze dus beter niet verwijderen door middel van zeep, cola, of iets anders. De zuurtegraad zorgt er namelijk ook voor dat andere bacteriën zich er niet kunnen nestelen.
Wel is het zo dat de bacteriën dus een wat zure stof produceren, omdat ze zich te goed doen aan de afscheiding van je vagina. Dat kan een wat zurige geur en smaak opleveren, en is niet echt lekker als het erg aanwezig is.
Wanneer je lekker doucht of in bad gaat voor je orale seks hebt, kun je het beste jezelf met veel water wassen. Zo spoel je de zuren weg, en blijven de melkzuurbacteriën en je eigen natuurlijke geur in stand.
Je smaak en geur zijn dan zéker onweerstaanbaar voor je vriend!

Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zegt nog helemaal geen sex te hebben gehad, laat het gewoon gebeuren als je er aan toe bent.

Als je sex hebt (oraal,vaginaal,anaal) is hygiene heel belangrijk maar geurtjes,smaakjes horen erbij.
Er is een heel verschil tussen een "normale" smaak van de vagina of penis en trouwens ook de rest van het lichaam of een penetrante geur die het gevolg is van slechte hygiene.
Je zult elkaar moeten accepteren zoals jullie zijn en iedere vrouw of man heeft een eigen smaak/geur.

Haartjes zijn tegenwoordig erg uit de mode (gelukkig) maar een verdwaald haartje mag toch echt de pret niet drukken. Als je een nieuwe partner hebt (of meerdere wisselende) zul je wat kritischer zijn op jezelf als wanneer je een vaste partner hebt maar probeer het wel in ieder geval te laten lijken of je nog steeds de moeite neemt om er leuk,lekker uit te zien.

Dat je preuts bent maakt de stap wat moeilijker voor jou maar je zult je er toch een keer overheen moeten zetten.
Volgens je profiel ben je 19 dus een mooie leeftijd om je preutsheid op zij te zetten en van je lichaam (en dat van je partner) te gaan genieten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga samen lekker onder de douche, dat gebeurt de rest vanzelf. Verken elkaar en raak elkaar goed aan met handen en tongen. Laat men merken (door te kreunen odf zo) als je iets lekker vindt, en mummel zachtjes nee als je het minder lekker vindt. Zeg hem jou ook aan te geven wat al dan niet als lekker wordt ervaren. Beter zijn zaad in je mond dan zomaar in je vagina. Discreet uitspugen of doorslikken. Het zal de pret niet drukken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is helemaal niet zo vreemd dat je oraal wilt beginnen.
De natuur is slim.
De smaak en geur van je partner vertelt je lichaam of deze partner (genetisch gezien) een goede keuze is.
Je lichaam geeft je door goedkeuring een stoot oxytocine
waarbij je preutsheid verdwijnt.
Ook met zoenen testen de lichamen elkaar op compatibiliteit (of het goede nakomelingen op zou leveren).
Dit systeem werkt het beste als je niet aan de pil bent, die vernaggelt je instinctieve vermogen.
De andere antwoorden beschrijven goed de meest kansrijke procedure.
Ik wens jullie alle geluk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als jullie nog geen seks hebben gehad, is het een kleinere stap om eerst met je handen elkaar te plezieren, als je het eng vind om erover te praten kan je ook gewoon tijdens het zoenen onder zijn shirt strelen en kijken hoe hij reageert.
succes :)