Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je lactacyd ook voor je penis gebruiken?

Als je geen zeep hebt voor je penis, heeft het dan zin om lactacyd te gebruiken? Zorgt dit voor een Hygiënisch effect of zal je penis verbranden o.i.d. Haha. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
20.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verbranden niet, maar er is wel kans dat de penis bij gebruik van dit soort producten naar binnen slaat zodat je een meisje wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
woehaaa MrTomaat, moest je een antwoord hebben gegeven gaf ik je een plus. Je bent wel een erg droge tomaat moet ik zeggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha droge tomaten.... heb liever "natte" LOL

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je penis zal niet verbranden en het kan dus ook zeker geen kwaad. Maar of het echt nodig is weet ik niet.
Als je gewoon tijdens het douchen je voorhuid naar achter trekt en er flink water langs laat spoelen en alles even goed wast(zonder zeep) moet het goed komen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je nick is goud :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet me Nick niet te letterlijk nemen, heb al een een aantal "beste antwoorden"gegeven. Maar toch wil ik graag een uitleg, om mijn ego te strelen LOL.

Andere antwoorden (6)

Ja, je kan lactacyd ook voor je penis gebruiken. Wel een duur grapje dat niet echt nodig is. Gebruik gewoon een huidneutrale zeep, een zacht washandje en lauw water.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
inderdaad, lactacyd is nergens voor nodig. Ook niet voor dames.
Er is ook een intiem verzorgingsproduct voor mannen. Het is een wasgel die je gebruikt als zeep of als douchegel kan hij ook gebruikt worden.
Het heet; Spirit of Life. Lijkt me beter als Lactacyd, want dit is echt om de zuurgraad van het vrouwelijke geslachtsdeel op peil te houden.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Je zult er geen negatieve effecten van ondervinden, maar als je geen zeep voorhanden hebt, dan kan je het best je genitaliën reinigen met alleen water. Ga niet experimenteren met allerlei reiniginsmiddelen, wees zuinig op wat je hebt.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
stuur gewoon een mailtje naar Lactacyd en vraag om advies. Kijk wat hun hierop zeggen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt beter helemaal geen zeep gebruiken voor je penis. De huid is teer, wassen met water is voldoende.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan, maar waarom zou je?! Gewoon water en eventueel wat zeep werkt ook heel goed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding