Is het waar dat je het langer kan volhouden als je de dag ervoor masturbeert of juist als je niet masturbeert? kan het ook een negatief effect geven ?

Ze zeggen soms wel is als je het lang wilt volhouden dat je de dag ervoor je moet masturberen of dat je jezelf zeer veel moet masturberen is dat zo? En is het ook waar als je zeer lange tijd niet gemasturbeerd hebt dat je sneller zal klaar komen en dus niet lang volhoud.
Of is het juist andersom en waarom is dit zo?

En tenslotte heeft het ook een negatief effect als je jezelf teveel masturbeert dat je geen stijve meer krijgt is dit mogelijk?

Wat is de link met het langer volhouden en masturberen of zijn dit allemaal clichés?

Kan iemand mij deze clichés uit de wereld helpen of het wel degelijk zo is of niet?

Weet jij het antwoord?

/2500

Dit lijkt wel een vraag van een vrouw. Een man kan dit zelf "testen" en zou dan het antwoord op de vraag moeten weten. Maar misschien stel je deze vraag voor je zelf als vrouw of wellicht voor je partner die je nog niet zo goed kent of die problemen heeft met z'n sexprestaties? Om te beginnen hangt het er vanaf wat er "in je genen" zit.Geen man is hetzelfde Waarom kan de een het 3 keer per dag en de ander met moeite 3 keer in de maand? De een komt al zo klaar en de ander houdt het zo een half uur vol. Verder, hoe zit je in je vel? Oververmoeidheid, veel roken en drinken door bijv stress kan ook een rol spelen. Veel of weinig masturberen zou in principe niet veel invloed moeten hebben. Tenzij je kort daarvoor dit hebt gedaan of je partner heeft je gepijpt en afgetrokken Meestal moet je dan "even bijkomen" en vaak lukt het dan wel opnieuw. Ja en als je het allang niet gedaan hebt en je bent heel opgewonden, dan kan het wel eens "te snel komen" Ook kan het gebeuren dat je zo opgewonden van je partner bent dat je eigenlijk te snel naar je zin komt. Sex is een ingewikkeld proces dat zichgrotendeels "tussen de oren afspeelt" Daar worden de "signalen"aangemaakt en die zijn niet altijd gemakkelijk te beinvloeden. Wat je noemt zijn grotendeels cliches Wat je wel bij het masturberen kan "oefenen" is het moment van klaar komen te verleggen. Dit is echter ook een training van je hersens Je moet het signaal van je hersenen " ik voel me nu zo prettig dat ik wil klaar komen "dan bewust gaan onder drukken. Dit is dus een kwestie van oefenen. Je partner kan je hierbij ook helpen als ze heel sensueel en gedoseerd kan masseren. Zeker als je weet dat ze het ontzettend geil vindt als je een stijve hebt en houdt Dan is dit voor een man toch een extra stimulans om dit zo lang mogelijk voor haar vol te houden ? Mijn advies en eigen ervaring is, als je het wil doen moet je dit niet onder drukken. Het schaadt niet en het is een manier om je eens even lekker te laten gaan en daarna een heerlijk ontspannen gevoel te krijgen en in de mood te komen voor "het echte werk" later op de dag.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100