Zijn mannen ook maagd?

bij een vrouw wordt de vraag vaak gesteld als ze nog maagd is kan dat bij en man ook gesteld worden en waar merk je dat aan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
23.5K

Het beste antwoord

Mannen kunnen inderdaad ook nog geen sex hebben gehad.
Daardoor gebruiken we - hoewel, in de praktijk nauwelijks meer - het (nogal ouderwetse) woord 'knaap'.

Een knaap is dus het mannelijke equivalent van een maagd, al gebruiken we het meer als equivalent van 'jongedame'.

Toegevoegd na 28 seconden:
En nee, dat is lichamelijk onmogelijk vast te stellen.
Lekker gemakkelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Kimath
13 jaar geleden
wat grappig, dit wist ik niet :)
Kristal
13 jaar geleden
Ja precies Marleen, ik moest ook aan knaap denken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heel mooi antwoord
wel niet eerlijk van de schepper want veelal wil de man weten als het vliesje nog intact is bij de as vrouw van hem kunnen we dan niet vaststellen als dat zo is.ik had vernomen dat er bij de eikel een bandje was dat door zou knappen na de eerste keer of is dat phimosis?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Knaap, dat wist ik niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een of andere schepper heeft naar natuurlijk gelukkig niks mee te maken, maar inderdaad, als je bij mannen de maagdelijkheid zou kunnen (en moeten/willen) controleren , zou het ongetwijfeld niet gedaan worden. Of juist weer een statussymbool zijn, hoe krom geredeneerd ook. Bij heel veel mannen scheurt bij een van de eerste keren (vooral als het er wat ruw aan toe gaat) het 'toompje' / riempje net onder de eikel, maar dat is geen teken van maagdelijkheid, Het kan namelijk ook bij herhaling of later nog gebeuren, soms na jaren, bij anderen gebeurt het nooit (en bij besneden mannen, die het meest op maagdelijkheid bij vrouwen gebrand zijn meestal zelfs helemaal nooit). Fimosis is weer een heel andere aandoening, waarbij je de voorhuid niet helemaal terug kunt schuiven over de eikel, en dat is feitelijk een medische aandoening. Heeft niets met sex of maagdelijkheid te maken, en komt wederom bij besneden mannen eigenlijk niet voor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
top antwoord Marleen,bedankt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat bandje kan ook knappen tijdens te woest masturberen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Netjes Marleen!

Andere antwoorden (9)

Ja dat kan, dat betekent gewoon dat hij nog geen seks heeft gehad. Je kan het niet zien ofzoiets.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zolang de man nog geen seks heeft gehad, ja
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, want de term 'Maagd' is taalkundig voorbehouden aan vrouwen....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk. Een maagd zijn kan op zoveel manieren. In alles wat je nog niet hebt gedaan, ben je 'maagd'... Daarbij kun je ook onder het sterrenbeeld Maagd geboren zijn... dan blijf je maagd voor de rest van je leven, ook al heb je wél sex ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja een mannelijke maagd is dus een man die nog geen sex heeft gehad
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja natuurlijk ,omdat als maria maagd was ,jozef het dus ook was.toch?
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
you can suck all the dick you want, and still be a virgin... Mary!
niko
13 jaar geleden
:-))
Nee, maagden zijn vrouwen. Een jongen die nog nooit sex heeft gehad zou je kunnen aanduiden met "knaap".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maagdelijkheid kan heel verschillend worden opgevat.
Meestal bedoelt men iemand die nog geen vaginale seks heeft gehad, waarbij de penis in de schede is gebracht. Mannen kunnen dus net zo goed maagd zijn als vrouwen. Voor anderen is anale of orale seks of zelfs zoenen een aantasting van de maagdelijkheid.

en dit is logisch;zodra een jongen een meisje voor het eerst penetreert, is er sprake van geslachtsgemeenschap en dus ontmaagding van de jongen!

ik heb geruchten gehoord, ben zelf niet zeker hoor of dat klopt, dat je bij een man zijn eikel kan zien of hij ontmaagd is, er verschijnen piepkleine barstjes (niet veel)erop! je hoeft mij niet te geloven of mij te oordelen!
oordeel maar voor jezelf..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja zeker ! Ik ben ook nog maagd .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sterrenbeeld zeker ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat 'n enorm leuke reactie ! Ik moet het nakijken , maar ik geloof dat ik sterrenbeeld harde bokking heb . Dat zijn mensen die eigenlijk rijp zijn zijn voor Meerenberg . Ik ben naar je profiel gegaan . Ik kan veel vragen van jou beantwoorden . Toyota is 'n topmerk . Weet je wat , stuur mij maar ''n privebericht , via bovenaan de pagina . Het klinkt gek voor 'n harde bokking , maar jij lijkt me wel . Ben jij dat op je profielfoto , of is die genomen na je overlijden ? Je bent beeldschoon , maar heel slecht voor m'n bloeddruk . Ik heb de ramen al opengezet .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben nog niet van plan deze planeet te verlaten hoor! En die toyota, de replicaveren heb ik via internet besteld en toen kon ik 200 euro in mijn portemonnee houden ;-)