Ik heb pijn in mijn dijbeen al 3 dagen wat kan het zijn?

Ik weet van me zelf dat ik deze week helemaal niet intensief bewogen heb.. Dit heeft er waarschijnlijk mee te maken. Kan de pijn verdwijnen wanneer ik weer intensief / regelmatig beweeg ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K
Ritsuka
10 jaar geleden
Ik zou niet gelijk intensief gaan bewegen, maar wel dingen als wandelen etc

Antwoorden (1)

Je geeft erg weinig informatie over de pijn, waar die precies zit, of die bij bepaalde bewegingen verergert enz. Je kunt een spierblessure hebben, maar het kan ook een rugklachten zijn. Sommige rugproblemen geven uitstralende pijn in de dij. Beiden gaan meestal vanzelf over. Zolang je pijn hebt niet intensief gaan sporten. Wel in beweging blijven.