Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik word sinds anderhalve week echt best benauwd wakker wat kan dat zijn?

Ik heb wel een scheef neusschot en astma kan het daar mee te maken hebben of helemaal niet??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

dat zal met je astma te maken hebben, heb je geen medicijnen, zo niet ga naar de huisarts, zo ja, gebruik ze, zo'n inhalator kan enorm veel lucht geven, als je je medicijnen wel gebruikt en nog benauwt bent hoor je ook bij je huisarts thuis.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

daar kan het zeker mee te maken hebben mischien moet je een raam laten openstaan tijdens het slapen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou hier echt mee naar de huisarts gaan. Het kan heel onschuldig zijn (dat hoop je natuurlijk), maar het kan ook iets lastigers zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf precies dezelfde problemen, astma en scheef neusschot, en benauwd wakker worden.
Er zit op het moment natuurlijk veel vocht in de lucht, waardoor je klachten kunnen toenemen. Zowiso goed je inhalers gebruiken, en in de ochtend pepermunt thee drinken helpt bij mij goed, dat maakt je luchtwegen wat vrijer. Thijmthee kan ook, maar dat heeft een specifiekere smaak die niet iedereen lust.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding