ik ben al een maand ziek ik heb ongelofelijken pijn in mijn darmen

Ik heb hele ergen pijn in me darmen ik heb er al een maand last van en ik heb er ook diaree bij.
Ik kan bijna niet lopen want dan krijg ik steken door me buik en als ik sta word ik duizelig
Als ik eet word ik misselijk

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je zou een maagzweer kunnen hebben.
Je zou een maaginfectie kunnen hebben.
Je zou een darmziekte kunnen hebben zoals Crohn of Colitis Ulcerosa.
Je zou lucht in je darmen kunnen hebben.
Het zou in je geest kunnen zitten.

Het kan iets totaal anders zijn.
Ik ben geen arts.
Je hebt een gediplomeerd arts nodig om de diagnose te stellen.

Toegevoegd na 13 seconden:
Beterschap!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

ga zo snel mogelijk naar een dokter, dit kan wijzen op een maaginfectie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zet dat nu hier weg als een mededeling, maar je snapt toch ook wel dat we er weinig mee kunnen? We kunnen een heel lijstje aan gaan leggen van wat er allemaal met jou aan de hand zou kunnen zijn, maar de enige die dat echt kan vertellen is je huisarts, of een specialist.

Dus wacht niet langer, naar de dokter, en laat je doorverwijzen als die er niet uit komt.

Pijn aan je darmen is echt heel heftig, niet langer wachten!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meteen naar een arts! Je kan een maag - darminfectie hebben. Blijf er niet langer mee lopen, een maand is al veel te lang.