Hoeveel verdien ik al 17 en 18 jarige als staigaire onderwijsassistent op een basisschool?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Op onderstaande site kan alle persoonlijke gegevens invullen waarna er een (richt)salaris uitrolt....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stagiaires verdienen niets! Ze krijgen hooguit een vergoeding, maar meestal zit dat er ook niet in. Het is nl niet voor niets een stage! Helaas...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoeveel je verdient, weet ik niet. Hoeveel je krijgt, waarschijnlijk niet veel. Zoals hierboven als is gezegd, krijg je meestal alleen een stagevergoeding, en dat is meestal niet hoog.
Als je wel betaalt krijgt, is dat op basis van het minimumloon, en dat moet je dan maar even googelen, dat is ook niet heel hoog.