kan ik een credit kaart aanvragen op me vaders adres als bij mijn moeder staat ingeschreven?ik wil niet dat me moeder het ook weet?

ik wil een kreditkaart aanvragen maar wil niet dat me moeder het ook weet dus wil ik hem aanvragen op me vaders adres alleen is mijn bank rekening op me moeders adres geregisteerd als adres dus vroeg me af of ik dan op me vaders adres kan aanvragen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Dus je wilt een creditcard aanvragen bij de bank waar je nu ook je rekening hebt, en waarvan je nu ook een betaalpas hebt? En je voldoen aan de voorwaarden? Dit zijn de 3 belangrijkste acceptatiecriteria voor een creditcard: 1.U heeft geen negatieve codering bij het BKR (betalingsachterstanden) 2.Uw maandelijkse netto-inkomsten zijn 1150 euro (inkomsten minus huur/hypotheeklasten) 3.U bent ouder dan 18 jaar Dan kun je de bank vragen of ze de kaard naar het adres van je vader sturen. http://www.creditcardvergelijking.nl/vraag/kom-ik-in-aanmerking-voor-een-creditcard/

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100