Moet je de Europese overschrijving gebruiken als je overschrijft naar Engelse rekening?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja. Alle banken in Europa (behalve Rusland, Wit-Rusland, Oekraïne en Moldavië) gebruiken het IBAN-systeem. Ook in Israël, Tunesië, Mauritius, Turkije, Saoedi-Arabië en Libanon is dit Europese systeem overgenomen.
bamibal
12 jaar geleden
Ik heb op mijn eigen ING rekening gekeken, als ik een buitenlandse betaling wil doen naar Engeland wordt deze verwerkt als Wereldbetaling. Hiervoor worden kosten in rekening gebracht.
De betaling kun je in Engelse pond doen.

Muntsoort * ENGELSE POND

Bedrag * ,

Van Betaalrekening *

Naam begunstigde * Selecteer adres

Plaats begunstigde *

IBAN ontvanger** Bankcheque

Rekeningnummer ontvanger

BIC bank begunstigde (SWIFT)** *

Land bank begunstigde * Groot-Brittannië

Datum 14-07-2011

Kosten verrekening Kosten delen (SHA)
Bronnen: