hoelaat word wajong gestort

Mijn uitkering word meestal(eigenlijk altijd) de 14e gestort en betaal dan ook meestal gelijk me huur. Maar tot op heden heb ik nog niks ontvangen terwijl ik het altijd om 10.00 ontvang.. kan hier iemand mij meer uitleg over geven

Weet jij het antwoord?

/2500

Je moet dan even informeren bij die instantie, die de uitkering verzorgt.

Ik zou nog een dagje wachten en als het er morgen na 10 uur nog niet is, contact opnemen met de uitkeringsinstantie. En daar dan ook gelijk vragen of het altijd de 14e gestort wordt en waarom het nu later is.

Is de 14de vaker bij je op een maandag geweest dt kan van invloed zijn. Succes ik hoop dt je geen problemen ondervind met betalen.

Beste gast47241, Je ontvangt je uitkering meestal op de 14e van de maand en wilt weten waarom het vandaag niet is bijgeschreven op je rekening. Het UWV betaalt alle Wajong-uitkeringen tussen de 10-15e van de maand. Daarna is het afhankelijk van de verwerkingstijd van je bank hoe snel het bedrag is bijgeschreven op je rekening. Actuele informatie over de betaling van de Wajong-uitkering vind je hier: http://tinyurl.com/5twaj4l Met vriendelijke groet, Ella UWV Webcare Team www.uwv.nl/webcare

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100