Weet iemand welke munt dit is?

Ik ben mijn oude geld aan het sorteren, maar ik kwam deze munt tegen, ik heb al meer geld gevonden waarvan ik niet weet wat het is, dat heb ik met de microscoop ontdekt. Jammer genoeg lukt dat hier niet. Het betreft een munt met een 100 in het midden. Het geld komt uit 1983. Voor meer informatie heb ik een afbeelding bijgevoegd. Bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat is een 100 millim munt uit tunesie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit lijkt mij een munt uit de Centraal-Afrikaanse republiek, maar als ik het goed heb staat dit gewoon op de andere kant, ze werden van 1966-1976 uitgegeven.

Als het deze munt is staat op de andere kant: Republique Centrafricaine