Binnenkort ga ik met zwangerschapsverlof. Bij terugkomst wilde ik ipv 4, 3dg gaan werken. Kan ik dan in functie, dus loonschaal worden terug geplaats?

Werkzaam als bedrijfsleidster in een kapsalon.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Nee. Als de vermindering van het aantal uren in goed overleg met jouw verantwoordelijke plaatsvindt, dan behoud je de oorspronkelijke loonschaal. Alleen ontvang je dan natuurlijk 8 uur (of hoe lang bij jullie een werkdag is) minder salaris.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Correctemundo!
Ja dat kan zeer zeker als je de functie die je nu uitgevoerd niet meer in de verminderde tijd kunt uitvoeren. Jij kiest namelijk zelf voor deze tijd vermindering het is niet op verzoek van je baas.
ronron1212