hoe kom je snel aan?

Mijn doel is om ff snel paar kilo aan te komen, hoe kan je dat het beste doen op een natuurlijke manier?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (8)

Dat kan met energieshakes of repen. Het gaat erom dat je meer energie binnenkrijgt, dan je verbrandt.

Natuurlijk kan het ook door een bordje extra te eten bij de maaltijden.

Pas wel op met ongezonde dingen. Op die manier kun je ook snel aankomen, alleen heeft dat een negatief effect op bijv cholesterol ed.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Wat versta jij onder natuurlijk?
Of bedoel je gezond?

Als je alleen gaat eten komt er voornamelijk vet bij.

Eten en naar de sportschool, dan komt er spiermassa bij.
In het begin is een kilo per maand goed te doen.

Ik ga er ff vanuit dat je man bent en ouder dan 18.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga uit van een kilo spier per maand.
Hier een gast die 9 kilo spier aankomt in 5 maanden:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f182/spiergroei-verhouding-leeftijd-59131/
Het is maar net hoeveel je er voor wilt doen, maar dat is wel heel veel. Stel dat je 12 kilo in een jaar aankomt, dan zie er totaal anders uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat is je doel eigenlijk? 2 kilo zwaarder of 20kilo spier?
Veel brood en granen eten.
Veel suiker gebruiken.

Het is niet erg gezond, maar het werkt wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eet eens lekker kaasfondue, met alleen brood erbij (dus geen sla en ananas ed..)
Of ga een avondje racletten, met alleen gepofte aardappelen en augurkjes erbij, zoals je het in Zwitserland krijgt in de berghutten.
Pasta met een roomsaus (bijv. 4-kazen) of met een roomsaus en spekjes en eieren (carbonara) en pizza zijn ook lekkere caloriën bommen.
Leef je uit met toetjes als chocoladepudding met slagroom.

Alleen bij het opschrijven van al deze heerlijkheden zit er bij mij al een kilo aan.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel kip met vel eten! Doen sumoworstelaars ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bak een mega appeltaart en eet daar iedere dag een stuk van eet veel noten(kunnen ook in de taart)
eet stevige maaltijden ontbijt met roggerood met roomboter spek en kaas doe dubbel belg op donker vokoren brood gooi margerine weg en koop roomboter smeer die niet maar plakken met de kaas schaaf eet lekker veel gerookte zam en paling ga er ook flink bij sporten zwemmen fietsen fitness en eet af en toe lekker een patatje oorlog en tussen door een paar bananen en van die muslie reepjes met honing en een flinke reep chokola met noten na iedere warme maalijd liefst 2keer per dag toejes vruchte yogurt /coko mousse/ijs/vla(er betaat ook room yoghut werkt perfekt) en doe vooral niet zuinig met aardappels bonen en pasta maak een grote pan soep bordevol met ballen en soepvlees eet daar een bak van voor je echt gaat eten zo'n 30 minuten dan is je spijsvertering al wat op gang voor dat er gewerkt moet worden neem voor eten uitgebreid de tijd en wacht met aktief worden minstens 30 minuten tot een uur dan heb je mooi tijd voor een bak koffie met een flinke schep rietsuiker en een flinke top slagroom
En je kan met oefen echt wel meer dan 3keer per dag eten zorg dat je altijd eten bij je hebt neem als je even tijd hebt lekker een dikke boterham dan lukt 5a6keer makkelijk overdag makelijk drink ook veel water overdag minstens 2liter water af en toe een blikje enregy drink en van die zoetezuivel dranken liefst met vezels vergeet ook niet een paar glazen volle melk te nemen
verder lekker vees bij je eten karbonades biefstuk halve rook worst geen magere geen kippepootje maar neem een halve kip en vergeet die kipfilet maar daar zit niets in koop niets waar light op het etiket staat ga voor the real thing
als je dat een tijd je doet zul je merken dat broeken niet meer gaan passen t shirjes die op jouw maat waren in eens erg veel op navel shirjes gaan lijken en je riem steeds korter word
tot slot drink af en toe lekker een paar bierjes (die zijn per stuk ook 2boterhammen met kaas waard)
.:-)

Toegevoegd na 8 minuten:
er zijn stoffen riemen te koop met variabee sluitingen die zijn goed om je progressie bij te houden als je er iedere week een met een stift een streep op zet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meer eten dan je verbrand en je krijgt vet.
Normaal eten en krachtsporten en je krijgt spiermassa.

Optie 1 is sneller dan optie 2.

Spiermassa gebruikt ook energie wanneer je ze niet belast en kun je dus gebruiken om vet te verbranden.

Blijf nadenken waarom je gewichtstoename wil! Erbij is voor veel mensen eenvoudiger dan eraf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen idee waarom je wilt aankomen, maar dat maakt nogal wat uit : heb je ondergewicht en wil je graag een wat gezonder gewicht krijgen, dan zal dat heel moeilijk worden. Mensen met ondergewicht zijn vaak ook wat ondervoedt, waardoor je lichaam niet voldoende voedingsstoffen meer kan opnemen, en eten te kleine porties om echt reserves op te kunnen bouwen. Heel gezond en net effe boven je 'vol'-niveau eten zal op de lange duur resultaten geven, maar het kan - net als gezond afvallen - wel even duren. Probeer niet in de verleiding te komen veel vet en suiker te eten ; in het ergste geval maak je je darmen alleen maar NOG meer van streek, waardoor je zelfs het risico loopt nog meer af te vallen. Gewoon koolhydraten, vitaminen, onverzadigde vetten, ofwel alles uit de schijf van vijf en dat minimaal drie, liever nog 5 keer per dag.

Wil je aankomen omdat je een bepaalde krachtsport beoefent en meer spiermassa wilt kweken, dan zit er weinig anders op dan heel veel extra trainen en daarvoor de benodigde eiwitten (spieropbouw) en koolhydraten (benzine voor het trainen zelf) te eten. Pasta's en mager vlees zijn daar goede bronnen voor.