Wat is een goede manier om af te vallen?

Ik wil graag trainen voor een blokjesbuik.
Welnu, ik weet dat het daarbij draait om een laag vetpercentage en wat simpele push-ups enzo, maar waar begin ik.
is er wellicht een dieet hiervoor?

Weet jij het antwoord?

/2500

Over een juist dieet kan ik je niet adviseren. Zelf vind ik het belangrijk om gewoon gezond te eten en op de extra'tjes te letten. Sommige dingen kun je best af en toe laten. En niet je ontbijt overslaan! Beweging is naast een dieet erg belangrijk. Je kunt cardio oefeningen doen om af te vallen. Maar wil je je lijf beter in shape krijgen, dan raad ik pilates aan. Ik ben er zelf mee begonnen omdat ik veel rugklachten had. Na verloop van tijd verdwenen deze en kreeg ik een strakker lijf. Vooral op mijn buikspieren en bilspieren had het een héél gunstig effect. Ben je lid van een sportschool die dat aanbiedt? Misschien kun je anders eens een proefles volgen. Het werkt lekker ontspannend ook!

Zie hieronder een aantal al reeds dezelfde vragen met een heleboel antwoorden. Waar het bij afvallen om gaat: minder calorieën innemen dan je verbrandt. Met simpele push ups kom je er niet. Voor een goede training en deskundig advies ga je naar een sportschool. Iedere dag hardlopen is ook heel effectief. En dieten zijn er genoeg, hier staan er een heleboel: http://www.dieetwijzer.com/ http://www.goeievraag.nl/vraag/volgens-jou-manier-vallen.24838 http://www.goeievraag.nl/vraag/snelst-afvallen.71874 http://www.goeievraag.nl/vraag/snelste-manier-gezond-vallen.32800 http://www.goeievraag.nl/vraag/goeie-manier-vallen.47261

Je zal sowieso op de sportschool actief moeten worden. Let echter wel dat een sixpack niet voor iedereen weggelegd is. Je lichaam moet er ook geschikt voor zijn.

Het Simpelst Is LoPen Ik Ben er Ook Mee Bezig . 50 Kilometers Per Week je Gaat Merken Tegen Een Maand Weeg Je 10 Kilo Minder Of zo En Heb Je Een SixPack :)

Maak voor jezelf een eenvoudig en haalbaar plan voor het bereiken van je doel. Je doel is een strakkere buik: verlaging van je vetpercentage en versterking van je buikspieren. Hoe ga je dat aanpakken? Ben je bereid vandaag of morgen te beginnen? Hoe je je vetpercentage verlaagt hoeft niemand jou uit te leggen. Iedereen weet dat hij daarvoor vette happen en zoetigheid moet laten staan. Alleen is de verleiding soms onweerstaanbaar en aan die verleiding kun je weerstand bieden door regelmatig goed te eten en jezelf zo af en toe iets lekkers toe te staan. Het enige wat je nodig hebt om je buikspieren te verstevigen is je eigen lichaam en je motivatie. Start met een eenvoudige oefening. Met sit-ups en crunches kan je lichaam aan de oefeningen wennen. Let op dat je ze correct uitvoert. Alleen dan hebben ze effect! Ga liggen, zet je voeten plat op de grond. Leg je handen losjes in je nek. Kom een klein stukje van de grond waarbij je ook je schouders optilt van de grond. Houdt de spanning in je buikspieren een moment vast en zak terug tot net iets boven de grond. Hoofd niet neerleggen, maar de spanning lichtjes vasthouden. Twee keer per week 2 sets van 20 herhalingen is ideaal om mee te beginnen. De oefening hierboven kun je na twee weken uitbreiden door dezelfde oefening 2x20 keer te doen waarbij je je benen gebogen in een rechte hoek van 90 °C naar rechts legt en 2x20 keer naar links voor je schuine buikspieren. Overdrijf niet. Als je je voorneemt om dagelijks 100 sit-ups te doen is de kans groot dat je er binnen twee weken schoon genoeg van hebt, zonder dat je je doel hebt bereikt. Je lichaam heeft tijd nodig om aan (nieuwe) oefeningen te wennen. Geef je buikspieren na de oefeningen een rustdag om te herstellen. Je kunt op die dag natuurlijk wel gaan (hard)lopen, fietsen, roeien etc. Succes!

De beste manieren om lichaamsgewicht te verliezen zijn die waarbij je op een gezond gewicht blijft. Afvallen op zich is geen kunst voor degenen die niet al te zwaar zijn en geen diabetes hebben. Afvallen is primair een kwestie van een negatieve energiebalans. Als je meer energie verbrandt dan je eet verlies je gewicht. Zo goed als alle afvalmethodes werken omdat ze structuur (van buitenaf) geven. Zodra die structuur wegvalt gaat het in de meeste gevallen mis. Het is dus de kunst om je structuur eigen te maken (van binnenuit). Ik ben zelf een fan van koolhydraatbeperkt afvallen. Je hebt daar veel minder snel honger mee dan met bijvoorbeeld Sonja Bakker, waarbij je jezelf uithongert met (snelle) koolhydraten. Koolhydraatarm, zoals Atkins, staat me tegen omdat je al gauw moet terugvallen op peperdure producten en de overgang naar normaler eten moeilijk is. Koolhydraatbeperkt werkt met producten die gewoon bij de slager, de groentewinkel en de bakker te koop zijn. Ben je eenmaal op gewicht dan schakel je moeiteloos naar meer maaltijden met koolhydraten en andersom, ben je wat aangekomen dan is het heel simpel om weer even wat minder koolhydraten te eten. Toegevoegd na 1 uur: Lichaamsbeweging helpt insulineresistentie, een belangrijke oorzaak van overgewicht, te voorkomen. Hou de aanbevolen normen aan. Tweemaal een halfuur inspanning op een dag waarin je een paar keer flink op de pedalen van je fiets gaat staan of lopend een paar keer flink doorstapt of even een sprintje trekt, is prima. Eet je echter na een uur spinnen een gevulde koek of drink je een dubbele cola dan doe je daarmee onmiddellijk de verbrande calorieën teniet. Krachttraining lijkt me effectiever. Door je spiermassa te ontwikkelen, vergroot je de verbrandingscapaciteit van je lichaam.

Bronnen:
http://opgewicht.web-log.nl/

let op je etenspatroon,drink veel water,zo wie zo voor t eten.veel bewegen.goede begeleiding via n sportschool om de perfecte oefeningen te doen.hou dit n half jaartje vol,3 x per week en je krijgt t lichaam wat je hebben wil.het kost je wel wat tijd en inspanning maar t resultaat komt er wel voor terug. succes

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100