kijk eens, je kunt het ook makkelijk op google zoeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met de IceMaster van www.wowwee.com.

Daarmee kan je zelf ijs en slushy's maken en je kan het ijs koud houden op een hete dag op het strand!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je gaat naar de winkel en koopt een ijs machine voor huishoudelijk gebruik. Ik heb er een met zo'n kom die je eerst in de diepvries moet zetten en daarna kan je hem vullen met wat je maar wil. Het bassis recept zit bij de machine en daarna ga je experimenteren met fruit en met slagroom en zo maak je het ijs dat je zelf lekker vind.
Heel leuk en erg lekker als je je eigen smaak gevonden hebt. veel plezier
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Basisrecept roomijs

Ingrediënten:
100 gr fijne kristalsuiker
5 gr vanillesuiker
3 eidooiers
3 dl volle melk
2 dl slagroom

Bereiding:
Klop de kristalsuiker met de vanillesuiker en de eidooiers en voeg er al roerend de melk aan toe
Klop de slagroom bijna stijf en meng dit met het eidooier-suikermengsel
Draai het mengsel in de ijsmachine.