I drinkbouillon goed na het sporten/intensief arbeid?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

ja dat schijnt heel goed te zijn een warm drankje veel sporters drinken na het sporten een ijskoud drankje maar dan schijnt je lichaam van binnen veel te koud te worden als je direct ijskoud drinken neemt heb ik van mijn dokter dus ik denk dat hij wel gelijk heeft en in bouillon zitten idd veel zouten die je bent verloren tijdens het sporten

Ik denk dat het niet verkeerd is ..

Is prima, door sporten verlies je vocht en zout en dat is nou precies wat er in bouillon zit.

Tja tijdens Intensieve beweging Verlies je Vocht en mineralen zoals zout en zoals je al weet is bouillon rijk daaraan en Baat het niet dan schaadt het niet

wat zit er in boullion? zout, smaakstoffen en smaakversterkers.. niet zo goed voor je allemaal. het is ook een fabeltje dat je na het sporten (of bij warm weer) extra zout nodig hebt. tegenwoordig eten we juist te veel zout. een beetje extra uitzweten is dus alleen maar goed! Toegevoegd na 1 minuut: water op kamertemperatuur is het beste, dat sluit je beste aan bij je lichaams temperatuur en het is vooral vocht wat je nodig hebt na veel zweten.

Het schijnt dat chocolademelk heel goed voor je is na het sporten. Of je kunt zelf een smoothie maken, met kwark (veel eiwitten) en wat fruit (lekker en gezond)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100