Kan je klaargemaakte rode kool invriezen?

Kun je zelf gemaakte rode kool invriezen. We hebben een verse rode kool klaargemaakt en hebben best veel over. Kan dat in de vriezer?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
6.3K

Antwoorden (2)

Kun je gestoofde rode kool invriezen?
Dat is mogelijk. Het enige nadeel is dat ingevroren gestoofde rode kool wellicht smaak- en textuur verliest in het proces.
fremar
3 jaar geleden
Ik zou niet weten waarom niet, rode kool is gewoon ingevroren, en kant en klaar, te koop.