Wat zijn dit voor dropjes?

Hoe heten dit soort dropjes van autodrop? Deze specifiek uit het gele doosje: Zot Zoete Zacht Wagens.
Kan ik deze dropjes ook in een zakje kopen met alleen dit specifieke dropje? Ik heb deze ontdekt en vind dit de allerlekkerste, maar de andere dropjes uit het doosje vind ik minder. Ik zou dus deze dropjes alleen willen. Of iniedergeval een dropje wat qua smaak hetzelfde is.

Picture for question
1.6K
BarendV
3 jaar geleden
Deze zijn ongeveer dezelfde dropjes: Klene - Luchtige zoute drop. Of de suikervrije variant: Klene - Dropliefde.
marjolein55
3 jaar geleden
De dropjes die u bedoeld zijn helaas niet los te kopen.

Antwoorden (1)

Het zijn zachte salmiakdropjes. Maar ze zijn alleen te koop in combinatie met andere soorten, met toffee en met zoethout.

Je kunt proberen of andere zachte salmiakdrop die wél los te koop is jou dezelfde smaaksensatie geeft. Bijvoorbeeld Harlekijntjes, Heksehyl of Salmiakrondo's.
Amadea