Waar kan ik nog oliebollen kopen in januari?

Het nieuwe jaar is al een aantal dagen begonnen en toch zou ik nog wel een oliebol lusten. De oliebollenkramen zijn alleen nergens meer te bekennen... Zijn er nog plekken waar ik oliebollen kan kopen in januari?

3 jaar geleden
7.6K
Sharonves
3 jaar geleden
Bij Jumbo in mijn stad heb ik nog wel kleine oliebollen gezien, maar durf niet te zeggen dat ze bij elke Jumbo te verkrijgen zijn. Je kan natuurlijk ook altijd zelf oliebollen bakken.
SimonV
3 jaar geleden
Veel kramen mogen tot eind januari openblijven. Dus even rondneuzen in de buurt.
Daarnaast kun je ze laten bezorgen:
https://www.oliebollenkoerier.nl/ https://www.nu.nl/economie/6099360/oliebollenkraam-houdt-vast-aan-stek-ook-al-is-het-een-verlaten-eilandje.html
Amadea
3 jaar geleden
Andere optie: wachten tot de lockdown voorbij is, opzoeken waar er kermis is en daar oliebollen kopen. In de winter is er (naar mijn weten) altijd een oliebollenkraam op de kermis.
Castle
3 jaar geleden
Je kan ze ook zelf maken al dan niet met behulp van een mix. Dan heb je meteen weer iets leuks geleerd.
jodyenboyke
3 jaar geleden
Hier bij een groot tuincentrum (Rosmalen) staat de oliebollenkraam het hele jaar door.

Antwoorden (2)

De oliebollenkraam bij Tuincentrum Osdorp is het gehele jaar open. Buiten de omzet in de zomermaanden, geeft het de bakkers ook het hele jaar de tijd om hun recept te verbeteren. En dat is dan weer te proeven! We sluiten niet uit dat een tripje naar het tuincentrum als excuus wordt gebruikt om hier stiekem een oliebol te gaan scoren. We sluiten óók niet uit dat wij ons hier zelf schuldig aan maken.
Online haha ..

Die dingen zijn in regio Rdam koud 1e week van nieuwe jaar nergens te koop.
Oliebollen op site zijn op zich redelijk geprijsd , maar komen wel versbezorg’kosten bij .;-p