hoe lang moet je een forel grillen?

het gaat om een hetelucht oven met verschillende standen

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (1)

Leg de forel in een ovenschaal met een scheut olijfolie en witte wijn, en gaar in een oven op 180 graden gedurende 20-25 minuten, afhankelijk van de grootte.
Als je in de oven ook een gril hebt:
Bereidingswijze
Bestrooi de buikholtes van de forellen met peper en leg er dunne schijfjes citroen in. Smeer de huid van de forellen licht in met olie en leg ze op een rooster onder de grill. Na acht minuten de forellen omdraaien en vervolgens nog 7 minuten grilleren. Bestrooi de forellen met fijngehakte peterselie en dien met partjes citroen op.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
dat lijkt een heerlijk recept. Bedankt voor het antwoord elder