Ga in Amsterdam langs bij A-Fusion of bij Bubble-Ground (de eerste echte Bubble Tea Bar van Nederland, in een zijstraat van de Amsterdamse Haarlemmerdijk) in Rotterdam bij Yo Yo of in Den haag bij 8tea5.
Ben je toevallig in Antwerpen, breng dan een bezoekje aan Jili. In dit fijne café op de Nationalestraat serveren ze de lekkerste Bubble Tea van Antwerpen en omstreken.