Kent iemand ontspanningsthee met beren op het doosje?

Wij hadden die vroeger in huis, en ik heb er zeer veel goede herinneringen aan. Het zou me heel erg helpen als ik dit product weer kan vinden. Het is gewoon een doosje met theezakjes erin, de thee-variant heet ontspanning. Op het doosje staan een of meerdere beren.
Als iemand dit product kent, hoor ik het graag!

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Sleepytime en Sleepytime Extra van Celestial Seasonings.
. . .
en er zijn ook nog varianten met Vanilla, Lemon Jasmine en Lavender.
en Peach en Honey.
Toegevoegd op 28 juli 2019 17:39: afbeelding
Plaatje bij antwoord
Amadea
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
https://www.jumbo.com/producten/merken/celestial-seasonings/
en wat dacht je van Siberische Ginseng? tijdens tropische temperaturen.

Andere antwoorden (1)

Deze thee is te koop bij Albert Heijn, meestal de wat grotere. 2,59/2,69 het doosje a 20 zakjes