Bestaan er ook broden die kunt persen? Ik wil mijn vriezer vullen met zoveel mogelijk broden, maar daarvoor moeten ze geperst kunnen worden.

Ik wil mijn vriezer vullen met zoveel mogelijk broden, maar daarvoor moeten ze geperst kunnen worden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gatver! Daar heb ik gelukkig nog nooit van gehoord. Of gegeten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom wil je dat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou kijk, ik koop groot in, en waarom zou ik dat ook niet met broden doen? Dan kun je er veel kopen, die persen, en in de vriezer doen, zo kun je in een vrieskist makkelijk twee tot driehonderd broden kwijt, wanneer je ze perst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koop bolletjes of stokbroden, en prop ze in je vriezer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, daar heb ik niks aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voorbereiding op 21-12-2012 xD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
huh????
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan vergaat de wereld toch xD alvast inkopen doen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ach joh, dat geloof je toch zelf ook niet he?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar vind je het mog lekker dan als het een maand in de vriezer heeft gelegen... Ik namelijk niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha nee was gewoon een grapje xD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan je dat beter zelf brood maken?? De droge ingredienten kan je dan in bulk kopen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou kijk, voor het persen, snij je een klein keepje aan de bovenrand van het brood, dan pers je ze, en als je ze dan laat ontdooien, springen ze terug in vorm. En dan zijn ze net zo lekker als toen ze de vriezer in gingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je ze ontdooit worden ze niet weer groter; wat wil je met die samengeperste ballen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk daar toch anders over. Ik denk namelijk dat ze wél weer normaal van formaat worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar nu weet ik nog altijd niet, of ze bestaan, en welke ik kan persen, en welke beter niet.

Het beste antwoord

Ik denk niet dat ze broden op de markt hebben, speciaal gemaakt om te persen. Je kunt ze natuurlijk wel zelf persen door er 10 seconden op te gaan zitten of iets dergelijks. Ik weet niet waarom je dit precies wil, maar als het brood later nog gesmeerd, gesneden of opgegeten moet worden, dan zou ik je willen adviseren om een ruimere vriezer aan te schaffen. Succes iig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

met de juiste pers kunt u alle broden persen.