Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (7)

Albert Heijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er bestaan chocolaatjes, die after eight chocolaatjes worden genoemd. Daar zit mintvulling in. Die zitten of zaten in groene doosjes. Vroeger kon je die gewoon bij snoepwinkels kopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Elke supermarkt heeft zulke producten. Bijvoorbeeld de After Eight inderdaad.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Chocoladesticks van Baronie zijn er ook met mintvulling. Die zijn in te koop in grote supermarkten. Bij de Aldi verkopen ze soortgelijke sticks onder de merknaam Fellini.
(Lees meer...)
Plaatje bij antwoord
Amadea
13 jaar geleden
ik woon in utrecht en volgens mij kun je in leonidas in bisonspoor, als dat je iets zegt ze kopen. dat het ik zo'n 6 maanden geleden gedaan. en in hilversum simon levelt kun je ze in ieder geval kopen. in utrecht de stad zelf zit er ook een simon levelt, het adres daarvan is Vismarkt 21A 3511 KS Utrecht. Tel:030 2318811.
dit zijn wel enkel bonbons. ik weet wel iets maar het klinkt misschien wel wat raar. de IKEA!!!! daar hebben ze ook altijd een klein winkeltje. daar verkopen ze in de ikea waar ik ben mintchocolade. ik zag hem laatst nog. dat was de ikea in Amsterdam. misschien wat verweg maar anders kun je even bellen. en misschien hebben ze ook mint chocolade in die ikea in utrecht?!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bijna alle supermarkten hebben wel dit soort chocolaatjes. Ik heb ook bij het kruidvat de after8 gezien. Jamin heeft ook dit soort chocola. Succes en smullen maar!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
After eight is overal verkrijgbaar,zelfs bij de Lidl ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding